MIN ROSA MUSSILINI=)

   2011-10-22 - 21:15:09



I dag har jag varit å glammat mig lite i stora staden med min fina Malin=)
Det blev en hel del BH- taffsande, lite shopping, massa skratt å så stod min egen chaufför och väntade på mig hela tiden för att ta mig mot nya äventyr=)

JOEY han mår faktiskt bara bra just nu=) Han har i kväll ätit pannkaka, köttbullar å fisk:) MATVRAAAAK=)=)


Råkade halka in å köpa en ny mobil IGEN...den förra blev ju hela 3 månader innan den nu är skrotfärdig...nu blev det en Samsung Galaxy S+ (har ju tidigare ägt en Galaxy S, den har UTGÅTT:S Och nu finns alltså Galaxy S Plus=)) Den fanns dock bara i vitt...men jag köpte 2 nya baksidor med direkt eftersom jag VET att den blir skit snart:S Tog även en sån skitförsäkring som jag predikar för andra att INTE ta .....men jaaah...om jag nu tappar den i backen så betalar jag 500 spänn så löser det sig=) GRRRREAT!!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0