SJUKSKRIVEN MED SYMPTOM PÅ UTMATTNING!

   2011-11-10 - 18:20:24
Jahapp...Nu har jag varit på utredningen två dagar i rad men istället för det blev det mer oroligt än innan till å med!
Jobbet är inblandat och jag tänker inte nämna mer om det just nu...inga positiva grejer dock!
I dag fick jag veta på utredningen då vi testade arbetsminnet att jag blir avsevärt sämre då det handlar om att växla mellan olika saker snabbt...och det är EXAKT DET JAG HAR PROBLEM EMD I ARBETSLIVET har jag ju insett på senare dar!!! Kändes så jävla konstigt att få se det på papper framför sig rätt som det var!!!!

Visar tydligen symptom på utmattning och är nu helt sjukskriven åtminstone november ut! Det som är så ledsamt är att detta nu skett för att vissa saker inte följts som de ska:(((
Folk har börjat bete sig skitkonstigt och jag misstänker att vissa personer säger saker som inte stämmer etc. jag trodde jag hade vänner där...men jag hade tydligen helt FEL:(

I morgon ska min utställning starta, men jag kommer nog inte få upp min konst förrän lördag=) Fast det gör inget!

Mina händer å armar är fortfarande i ganska dåligt skick...men har inte kunnat använda skenorna på jobbet för jag vill inte verka för handikappad...jag har jobbat sjuk, trasig och nere...och vad får man....!!!? *SUCK* Uppenbart vad som var i görningen hela tiden!!!

ÄH SKITSAMMA!!! Ibland har jag känt att folk verkligen sett mig som SJUK i huvudet bara för jag prövade att ta vägen via bidrags anställning:S Jag har aldrig använt mig av en sådan anställning förut utan har alltid hittat mina jobb själv och har jobbaat sedan jag var ca. 15 år till och från....Men nu har jag känt man haft en konstig inställning....:S

Nu ska ja sova...mammi har varit på utredningen idag med ...fast på en egen del ..inte tillsammans med mig. Sen skred vi genom några butiker i sakta mak i Ingelsta för att sen åka hem...jag målade lite på en tavla och mamma skulle på någe grejs å kolla in sin nya arbetskamrat Mr. Biskop i nån kyrka...;)

Nattnatt på er mina vackra stjärnor......=)


Kommentarer
Lönna

Lider med dig! Massor av kryakramar! :)

2011-11-10 - 20:32:02
Eriiza

Men tycker du att det är bra att du är sjukskriven lite till ?

Kan vara en bra chans att vila upp sig, och låta tankarna lugna sig lite?

Fin tavla i förra inlägget, förresten. =)

2011-11-13 - 14:36:31
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0