MIN PANNÅ å JAG

   2011-11-07 - 21:45:13

Idag har jag fått en mer eller mindre "kollaps" nu har allting bara tagit STOPP!!!
Jag orkar fan inte längre...allt jag gör är bara FEL FEL FEL och efter att ha storbölat av mig på psyk så åkte jag å inhandlade den STÖRSTA pannån jag kunde hitta...dessutom den SISTA mitt framför näsan på en kille....dom skulle inte få in flera på minst 3 månader nu sa dom:S
Har målat lite...KÄNSLOR!!! Men bara en liten än så länge...den blev så här...men ska fortsättas på när det känns dags igen!





Annars ...jaaaah...??? Ont i händerna men nu är det bara en vecka kvar till jag ska vara på US i Linköping å REMA där! Jag har ju dessutom mina skenor på handlederna nu både dag och natt eftersom jag fan e farlig för mig själv å mina nerver i armarna:S

Jag har blivit så jävla KÄR i massa boots nu i höst=) ja visar några av favoriterna nu dåh...kolla kolla kolla kollaaaa säger ja ju!!!! Kolla här nurå=)



Timberland "crystal mountain"











Helly Hansen "W Equipe"






Dockers "Rot"








Dessa Marco Tozzi är dock dom som fått flytta hem till mig i höst....SO FAR=)



Avslutar hela härrrrligheten med en helt underbar klänning!!!


Näääh Nattnatt nu!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0