POLISEN SÖKER 33 ÅRIG SJÄLVMORDSBENÄGEN KVINNA

   2011-05-26 - 23:15:31





Var inne med min mobil i linköping igen eftersom jag enligt konsumentombudsmannen HADE RÄTT att häva köpet på min sketna samsung galaxy s häromveckan...dom erbjöd mig dock bara en likadan efter att dom försökt fixa den me samma fel 3 ggr och reklamationen gått igenom hos samsung!

 

Jag ville verkligen inte ha en likadan men dom sa att jag hade inget annat att välja på men fick välja om jag ville ha en svart eller en vit denna gång...(WOW):S tog en VIT

När jag sedan i falun fick börja med att lämna in även denna hos världens underbaraste man P-G<3 för den var lika cp som mina andra galaxys varit så ringde jag konsument hemma och frågade och jag hade visst haft rätten avv HÄVA köpet efter de 3 gångerna då dom sa jag bara hade valet att få en likadan vara...men dom får dra av belopp som jag utnyttjat telefon för...men den har varit inlämnad halva tiden ungefär...alltså 3 mån eller någe....Jag skulle snacka m butikschefen där och jag e känd där för jag har handlat all min elektronik i just deras lilla butik...och åkt trots att det finns en i samma kedja närmare...han sa kom in så ska vi absolut lösa detta!!!

Jag åkte dit....mådde skitdåligt redan för jag har blivit trakasserad hela jävla dagen av folk som inte har med saker att göra och VAD gör att en man på 40 år måste ta sin MAMMA till hjälp hela tiden för att han själv inte vågar stå för vad han sagt och gjort...?????? SVAR NÅGON!!!!!?????

med...så när jag kommer dit säger han bara att ja men den här är JÄTTEREPIG!!!!!!! ???? Ok...jaha???? jag hade plasten på som satt på när jag fick denna som man inte ser igenom typ bara för att jag skulle skydda den...nu hade det blivit ett LITET LITET märke i den...och då sa han att nej han kan inte ta den tillbaka å sälja på nytt då...öhhh för det första....dom kan väl inte sälja den igen som ny för helvete:(

Då drog jag upp att nej men ok fint...och rabblade allt jag har på min sida enligt konsument...jag valde inte att få denna och då ska jag ha rätt att få tillbaka pengarna fortfarande!!!

Sa att ok men då vill jag ha ut rese ersättning och sveda och värk för alla mil jag fått åka för reparationerna.....han sa då att nejvaddå det har man INTE rätt till...jag skrattade fan åt han å sa att han var en kass butikschef och så sa han att det han kunde göra var att ringa den konsumentis som jag pratat med...så jag skulle åter igen få åka hem ....då sa jag bara att nä men vet du vad vi gör...ja säljer skiten på blocket...och plockade ner den i påsen...men sen ångrade jag mig och sa ....eller vet du vad....så kasta jag upp den på disken och sa ...här ta skiten jag vill inte se den!!! sen gick jag....han ropade efter mig, men jag bara gick!!!

Gick tillbaka in 15 min senare och sa att jag ville ha mitt simkort i tel. kan du vänta en minut sa han då...han hade kund...men jag sa bara nej...det räcker nu...sen tog jag kortet, mitt skal och gick igen...!!!

Sen tjöt jag åter igen hela vägen hem...och nu har jag min gamla mobil med poly. signaler från 50-talet fast jag sitter å betalar av den andra skiten som jag gett 5700 spänn för +700 i månaden i fast abonemang .....för jag har med fastpris...med ring till alla, surf, mms, sms...allt !!! hur mycket som helst...vad ska jag med det bundna abonemanget till???


Personen vi snackar om har ändå funnits när jag mått dåligt och ställt upp.....nu har denne skaffat en brud och jag har vetat det länge....men han har aldrig vågat erkänna det!!! Det e så himla fånigt....vi har ju haft kontakt i 5 år väldigt tätt...och när jag förra veckan sa att jag behöver ett riktigt avslut så ville han inte det....utan sa att vi kan väl umgås även om han har tjej....men jag vill inte mer....han har gjort mig illa ....LJUGIT,, SVIKIT i 5 år...DET ÄR NOG NU!!!

Nu kommer nog antalet läsare i min blogg rusa i höjden för det har den gjort förr då han blandat in sin söta familj, släkt, släkts släkt och alla andra....!!! Tycker det är tråkigt att han uppenbarligen bara berättar det som gynnar honom själv för sin familj...
I går tex. ringde han flera ggr och bara ville snacka...sen ringer en häxa och skriker att JAG ska lämna han ifred....???? ja men jag vill med vårat avslut att han ska betala min bäddmadrass som jag fick köpa en ny för 4000:- och specialkuddar som han förstört med att ha sovit med snus i truten och som han LOVAT betala....jag har väntat å väntat....när jag sa till mamma idag att han nu nekar att han gjort det så sa hon att jaha...men hon vet ju precis allt om den saken!!! Förstår inte varför ingen kan tro på vad jag säger....jag vill ha ett riktigt avslut...att vi låtsas som om vi aldrig sett varandra förr om vi stöter på varandra...När JAG ringer honom skriker han alltid om han har någon i närheten och vrålar att han vill inte ha med mig att göra osv....det gjorde han idag...och jag sa att ok det märks att du är med nån...berätta då ALLT för den personen och ge inte mig massa skit....sen kastar han på och klart jag ringer upp igen för jag inte vill bråka...och då blir han värre och värre...och såklart blir jag idiotförklarad...men det som inte framgår är att HAN ringer mig och då är det helt andra tonlägen...och tex...ring sen då osv osv..........:S Men jag vill att det ska sluta nu!!!

Jag mår dåligt ändå jag behöver inte en som han som sänker mig ännu mer nu!!!

Är arg, ledsen....besviken...förbannad...deprimerad......och allt annat som kallas känslomässigt i negativ mening att jag bara vill lägga mig å dö...

I går fick jag veta att polisen varit inne i mitt hem och att de letat efter mig....sen kom dom tillbaka och pratade lite....men inga poliser i världen kan stoppa mig när jag vill lämna den här pisshelvetes världen!!!


Hörde idag att dom kanske vill lägga in mig men jag vägrar...jag SKA ha MIN JOEY hos mig...HAN ÄR MITT ALLT och skulle dom typ LPTa (lagen om psykisk tvångsvård) och jag skulle bli inlagd och skiljas från Joey om så bara för en dag skulle jag flippa totalt...ska till min medicinskötare i morgon eftersom min terapeut är ledig...vill väl kolla status på mig och sen ska vi se över medicinerna

Nu försöker man få kommunen och landstinget att dela kostnaden för ett behandlingshem åt mig.... om jag inte får komma bort från detta och låta alla känslor i mig komma ner till mer normal nivå så kommer jag inte att överleva sommaren...:( Låter nog hårt...men jag ORKAR inte mer!!! Har varit här förut och trodde ju aldrig mer jag skulle må så här!!!

Jag mår inte bra här...mitt hem ser nu ut som ett värdskrig dragit fram och jag blir ledsen att se det men orkar inte just nu. Överallt ligger de underbara klänningar jag köpt på Bubbleroom Outlet och Zero Zero...har träffat någon som verkligen bryr sig om mig...ger mig för mycket pengar...känns dumt att bli bortskämd så....:S Slösar dock inte med de pengarna....de behövs till viktiga saker!!! Lägger i alla fall ut bilder på mina fynd någon dag när jag orkar!!! men att lägga ut 12.000 kr på en person man egentligen inte känner....jag är fortfarande chockad....TACKSAM men CHOCKAD!!!

Min kontakt har frågat hur jag ska klara mig genom helgen och jag sa att jag vill droga ner mig och sova mig genom den och kissa joey på baksidan bara...hon sa att det var ok någon gång att göra så...men jag känner sådan ångest för att jag är en så jävla kass matte till Joey:(


Jag ska verkligen bara ta sömntabletter och sova dag som natt...jag vill inte känna, tänka...klarar inte smärtan just nu!!!

 Min själ är sargad...idaag var jag ENSAM i bilen...körde om en bil i Kimstad och svängde inte tillbaka....det kom en mötande bil och jag fick impulsen att NU!!!!  Men precis innan vi möttes svängde jag in...dör man i en frontalkrocl när man kör i ca 110???
Blev för osäker!!!


Kommentarer
Anonym

onödigt att skada andra om du själv mår dåligt, låt inte andra lida för ditt mående! (bilgrejen)

2011-05-31 - 21:23:44
ninemile svarar anonym

Det var just den tanken som på en hundradels sekund kom upp i mitt huvud...vad har HAN/HON gjort...INGENTING!!!



Få det inte till att låta som om jag e en kallblodig mördare!!!

Kram

2011-06-01 - 00:21:50
URL: http://ninemile.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0