HAMMARE, UE, OCH EN JÄVLA MASSA LUGNANDE

   2011-05-11 - 04:17:47













Morrn morrn alla glada vänner....kan säga att jag började på detta inlägg redan igår kväll...men som tur var fattade jag att jag skulle lägga ner ideén att blogga då....anledningen ser ni på raden nedanför detta som jag började med att skriva då....:S

HAr varut på urban exoriratib ned j´kueinerna icg a´äh fan haf beröttar i miogiog flr jag klara inte.de hör juat nbyu opuss på er..jag har tafit poller inge fara,,,puss

Drar anledningen till detta sjukt skumma textstycke...Någon gör mig väldigt väldigt illa just nu och jag vet inte hur jag ska hantera det...eller jag kan väl inte hantera det helt enkelt!!!:(

Som personen behandlar mig så borde jag verkligen be denne att dra åt HELVETE, det har jag gjort flera gånger...men det har inte blivit någe bra av det ändå...!!!
Idag ska jag skaffa ett nytt mobilnummer...det gamla kommer få ligga vilande tills vidare...Jag är bara trött på lögner, undanflykter, otrevliga komentarer och att personen faktiskt FUNNITS för mig och hållit mig uppe under ett par år när jag varit dålig...men nu har jag insett att egentligen har denna inte BRYTT SIG ETT SKIT om mig innerst inne...!!!
Jag har väl varit bra att ha emellanåt...men nu har bättre saker dykt upp och jag känner bara att nu måste jag BRYTA denna kontakt för all framtid eftersom den inte är bra för mig :( Det sänker mig till en nivå som jag inte varit på på flera år...!!! Och treot detta så visar personen att denne helt klart inte bryr sig längre om jag mår svindåligt...!!! Och då kan man själv dra slutsatsen att jaah det var ju säkert bra att ha mig så länge denne själv behövde mig för att denne inte hade någon annan när det behövdes...känner mig utnyttjad...!!! Lögnerna har avlöst varandra från personen senaste månaderna och jag har varit med så pass många gånger förr med liknande saker som denne nu pysslar med att jag känner igen signalerna jävligt starkt ....jag har blivit en expert på att se minsta lilla tecken på en del saker p.g.a. all skit jag gått igenom genom alla frustrerande år i mitt liv...:(

Jag har i alla fall varit i Falun...släppt det mesta som snurrar omkring mig här hemma och vrålar i mitt huvud så det känns som om jag vill slita ut min egen hjärna för att slippa fatta någonting...!!!

Ska åka upp igen den 7e  och stannar förhoppningsvis ett bra tag...Jag mår sämre här...!!! Där släpper jag mycket...och tar hand om mig själv så gott det går...var på manikyr och pedikyr i veckan som var och det var en ENORM fåtölj med kraftig massage, ett blått underbart fotbad och en liten thai som tog hand om mina fossingar ...=) Gjorde manikyr också...men jag gör minast lika bra själv....mycket billigare!

På väg hem igen så stannade jag Marie (Ja Marie är med mig hem) å Joey på ett ställe någonstans i Dalarna för att upptäcka lite Urban Exploration objekt eftersom det var sjukt länge sedan och det är en av mina mest intressanta "hobbies" Jag nämner som vanligt inte VAR det är...allt för att skydda platsen! Tyvärr var det ganska sönderslaget, tråkigt att folk inte kan låta saker bara få VARA!!!
Var ute även igår men här på närmare plan hemikring...men det tänkte jag skriva om i morgon eftersom jag inte vill blanda ihop för mycket bilder i samma inlägg...då blir ni ju såååååå förvirrade mina vänner och det verkar ju dumt;)
Lägger i alla fall in lite blandade bilder ...





ÖDE BOSTADSOMRÅDE ATT UTFORSKA...SYND ALLA SNORUNGAR TYCKER DET E SÅ HIMLA KUL ATT PAJJA ALLT DOM SER:(


TÄNKTE PRÖVA KÄNSLAN SOM RÖKARE....(JAG ÄR STOR MOTSTÅNDARE TILL RÖKNING OCH ALKOHOL)
MEN JAAAAH....OJOJOJOJ.....JAG BLEV JU HELT TÄND;)



ÄVEN SMÅ MAGAR MÅSTE MÄTTAS PÅ STATOIL IBLAND NÄR MAN E PÅ RESANDE TASS=)


MYS I SLOTTSPARKEN I FINSPÅNG MED ALLDELES FÖR MYCKET KÄK=)

LITEN UPPDATERING PÅ VIKTFRONTEN KANSKE

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0