FALUKORV

   2011-05-03 - 23:15:51

Tänkte berätta om min jävla dag igår...

...jag packade och gjorde klart och skulle plocka ur  soundsystemet från fårrden som skulle med till Falun. Först fick jag inte bort slutsteget utan till slut SKAR jag av kablarna med en morakniv ja hittade i garagelängan hos nån granne...Då börja ju kabeländarna spraka och jag skulle klippa strömmen.....det hela slutade med att jag i ren frustration skrek åt Joey, sparkade på Fårrden, storgrinade och flippade totalt!!!

Det skrämmande var att jag tappade nästan helt kontrollen och det var på ett så sjukt förtvivlat sätt...jag kunde inte skita i att koppla bort batteriet, då kunde hela kvarteret brinna upp, inte sätta tillbaka baslådan...den var avskuren mitt i all frustration och jag hade ju inte verktygen för det heller...därför slet jag ju ur den och skar av kablarna...jag fick inte hjälp av någon...Till slut ställde jag bort bilen på parkeringen igen ...efter att ha fått stopp på batteriet. Jag gick upp me en lika förtvivlad Joey och lämnade all packning i bilen...la mig i sängen å storbölade...sen åkte jag...efter att ha plåstrat om mig själv lite med:S
Nu är jag här...

Frustrationen kvarstår...jag kommer inte till ro...!!! Jag hade lika gärna kunnat ta livet av mig i garaget igår...ganska skum känsla att tappa kontrollen så kraftigt och känna sig så ensam och inte klara det man måste fixa...stress att åka iväg mm....hat mot sig själv för att Joey fick skiten....:(
 
Jag pallar inte ...jag känner ju att något i mig går åt helt fel håll....:(
 
Kram Frida å Joey som nu i alla fall efter att ha kört på å DÖDAT en fågel på vägen upp i går i alla fall är här!!!
 
Ps.....Köpte i alla fall en klänning i dag på BUBBLEROOM OUTLET som nu finns vid LAGER 157 som e ett av mina favvoplejs att åka till här=) Den satt som satt som ett smäck i small...den var jag lätt värd!!! kolla bilderna ...sån e jag ...en FRIDAKLÄNNING TILL MAX...FÄRGGRANN=) Ds.

Men jag HATAR LIVET ÄNDÅ!!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0