BEHANDLINGSHEM?

   2011-05-16 - 23:50:02
I dag har jag varit på psyk hos B1 och sen hos B2:) Min Marie var med mig också...och faktiskt DYLAN för jag var rätt så nere alltså...!!!

Tagit ett av mitt livs svåraste och hemskaste beslut idag...Det får mig att må skitdåligt, men är något jag måste göra för att inte gå under själv...

Nämnde föa mamma om ev. sjukskrivning eftersom jag undrade en grej....DIREKT högg hon om att jag ju minsann mått SÅ BRAAAAA hur fan kan hon VETA hur jag mår och inte mår??? Hon har ju uppenbarligen märkt att jag varit arg som fan ....det har hon ju gnällt på...men inte fan kan man plussa ihop ett å ett :(

I morgon bitti ska jag få kablar dragna i Kian...jag har ångest...och e svintrött!!!

Ska sova snart....ska bara kolla Tradera...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0