SLÄPP MIG JÄVLA KORRUPTA SKITSAMHÄLLE!!!

   2011-03-31 - 14:40:47
Fy fan säger jag bara...FY FAAAAN!!!!
Hela Sverige och det svenska polis-systemet är bara korrupt skit!!! Alla håller alla om ryggen och tro inte du kan lita på att dom varken gör det dom säger att dom ska, det dom SKA ENLIGT NORMER, eller åker dit för att dom INTE följt normerna...nej nej NEEEEJ!!! Hur kan ni tro nåt sånt?????? HAHAHAHA e ni inte kloka...funderar på att gå under jorden...försvinna från jordens yta så kan alla fortsätta fjanta runt i sin jävla sandlåda i Svenska samhället...Allt e tydligen ok ändå...så fine...på vägen bort ska jag stanna till å sparka sönde snutjävelhuset i Finspång!!! De e ju HELT I SIN ORDNING=)

FUCK OFF!!!!


Kommentarer
The Worrying Kind

Eh...får jag fråga vad det är som har hänt?!?

2011-03-31 - 15:01:25
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0