JAG VILL JOBBA NU!

   2011-03-09 - 17:00:38


I gå ringde en arbetsgivare och frågade om jag var intresserad av att jobba i deras butik där de säljer tobak, godis, tidningar, hyr ut film mm.
Jag sa att jag var villig att träffa personalansvarig och stack dit. Kommentaren när  jag klev in från den jag skulle träffa vad -jaha e det du;) Så snackade vi lite, mest skit och så åkte jag vidare till nästa projekt för dagen!

Innan jag åkte dit hann även en annan arbetsgivare ringa från Linköping...det jobbet har jag dock sökt själv=)
Så mina glada kompisar så ska jag dit i morgon förmiddag och jag hoppas verkligen att jag får det jobbet för jag tror det skulle passa mig så grymt bra=)


Jag känner mig osocial...folk undrar lite var jag håller hus och jag bara ORKAR INTE umgås eller prata hela tiden:(
Jag och Joey har i alla fall varit på långpromenad i morse. Vi´vaknade tidigt eftersom vi la oss 20.00 i går....HAHA jag vet ...säg inget!;) Solen sken i alla fall som bara den och det var superdupervårigt så vi passade på att njuta ordentligt och nu är det mulet och det regnar. Nåja inte snö i alla fall=) Då måste våren vara på intågande=)

Har fipplat lite silvergrejjs och så och nu satte jag mig här mest för att Joey tyckte det för han hade såå tråkigt...:S
Ska iväg å träna Zumba sen ...=) Det e riktigt skojsigt de=)

Har varit å gjort ett fotoprojekt åt Hem å Hyra i Lugnet så jag ska skicka över de bilderna sen till syrran...=)
Näh nu ska jag greja lite i datorn med...=)

Puss på er allihopa=)






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0