ZTE

   2011-06-21 - 22:44:32
Jahapp...nu har jag varit å lämnat tillbaka min samsung galaxy Ace oxå *HAHAHAHA, nervsammanbrott* Undrade lite över varför det blev så suddiga bilder och insåg igår att det satt ett ludd innanför linsen inbyggt i kameran lixom...AAARRRFFFFF!!!!! vad säger man ...?!!! Äh jag tog en telefon jag aldrig hört talas om innan...ZTE Blade...Det enda som egentligen var något att anmärka på var att den bara har 3.2 megapixel kamera ist- för 8 som i de andra lurarna jag haft nu. Men Frida gjorde det igen och köpte en ÄNNU BILLIGARE:S nu...Shit den kostade under 1700 spänn! =) Och det sjuka är att jag ÄLSKAR DEN!!! Ingen Samsung i världen kan slå min ZTE (Lugn Frida den krånglar snart denna med.)


Käkat lite glass å umgåtts en stund med FC...i morgon är det rättegång mot honom och jag kommer vara i rätten...mest för att SYNAS! Jag är så jävla emot det här samhället och hur alla jävla idioter ska ta parti för målsägande bara för det råkar vara EN KVINNA!:( Jag vet inte vad som skett eller inte skett, men jag kan i alla fall finnas som stöd åt FC...så gott jag kan! Jag vet själv hur jävligt det är då man känner att man har hela världen emot sig!!!:( Är väl då man måste ställa upp som vän?!

Förresten så tycker jag nog ni ska akta er för Soondata...Dit har ju jag skickat min externa hårddisk som kraschat och efter över en månad så får jag veta att dom inte ens påbörjat dataräddning trots att jag godkände priset etc.
Sen fick jag ju veta att det INTE GICK ATT RÄDDA något på den, OK!!! Dom skickar den tillbaka till mig och den kom igår...utan chassi!!! Det lite småkonstiga är att jag skickade in en 500disk och fick tillbaka en 320disk:S
Och dom dokumenterar enligt D som jobbar där INGENTING, utan vad som tagits emot av dom som man skickat in det får man hålla koll på själv...!!! *HAHAHAHA* Det sjukaste jag hört! de ansvarar för sakerna då dom tagit emot dom, men nu kunde dom inte ens maila mig serienumret på chassit så jag kunde kolla av med Lacies register vad det är dom grejat med för disk egentligen...nej det fick jag ju minsann kolla då chassit kom hem till mig själv!!! Det går typ inte att få tag i dom på telefon och idag så snackade jag med pekka som e konsumentombudsman i Norrköping...Han sa att jaaah....POLISANMÄL DOM, DE HAR STULIT DIN HÅRDDISK!!!
Han skulle försöka ringa till dom, men jag vet inte om han lyckades?!

Så jaah mina vänner jag känner mig rätt körd där lixom:( Nu sitter väl någon annan och gottar sig i mina miljoners med bilder från Thailand, Norge, Joey, familjen, mitt liv....ja HELA MITT JÄVLA LIV!!!

Hämtat ut mina brillor på Smarteyes idag=) Älskar BÅDA paren=)

Har förresten klippt av mig håret...ännu mer, glömt säga det...det mest störiga är som på bilden...att det åker ner bak för att det är så KORT:P

YAAAAWWWW!!!!


Kommentarer
F

Frida jag tror din vänn är mycket glad över att du kommer och att du finns där just den här dagen..

2011-06-22 - 01:11:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0