OK NU TAR VI DET IGEN...

   2011-06-14 - 22:33:12
...Eller nääääh...Ja orkar inte.....!!!

Köpt massa kläder idag igen...fick med mig Cattis till Linköping idag då Joey skulle klippas på Tassarnas Trim och Spá och tur var väl det...Har ju vela lite om jag skulle åkt över Norrköping för att komma undan känslan av att inte kunna andas...av att hjärtat stannar och blodet stelnar i kroppen genom att helt enkelt slippa SKÄRBLACKA!!!  Då jag hade Cattis med mig kändes allt mycket bättre=) Hängde MÖRKA moln över Blacka och det roliga var att det var BARA där de var...sen var det ljust igen...HAHAHAHA!!! Ja fyfan!!!

Har köpt en massa kläder i alla fall, upptäckte ju häromdagen att de kläder jag sparade kvar som jag gick igenom för ca. 3 veckor sedan är FÖR STORA:S Mina  übersnygga LEE jeans som jag köpte i Vingåker börjar bli stora dom med...jävla skit för ja har precis köpt dom och älskar dom grymt!!!
Blev att fortsätta köpa kläder i storlek xs-s idag...har i alla fall förnyat garderoben med nytt regnställ eftersom det gick ner ca 4 Frida i de gamla regnbyxorna:P Det roliga var att jag å sara ju gick in för att kolla bikinisar på Stadium och ut kommer vi med...ETT REGNSTÄLL....!!! GLAD SVENSK JÄVLA MIDSOMMAR FÖR FAN LIXOM;)

Köpt ett gäng klänningar, tröjor, linnen, BAOTABLOMMA på IKEA (ja BAOTASTOR ALLTSÅ), espadrillos, (eller vad sjutton det nu heter), PUMAshorts Sen var jag på Expert och fick tillbaka mina 5800 spänn för min mobil=) Men dom satte de in på kontot så dom ska bli något annat de...=)
 
Nu ska jag lägga min å Tricky-J´s order från JAMAICA STORES

Så håll i er för nu blir det Jamaicatema för hela slanten=)
En sak som jag stör mig på ofantligt mycket är all den uppmäsksamhet jag får från olika håll och framförallt då från det manliga könet...det är en del yngre, en del i min egen ålder och även äldre...plötsligt är alla svinintresserade....och jag bara UNDRAR....VAR FANNS DOM för 42 KILON SEN?????
Nu e jag inte "rude" jag bara UNDRAR???? Just nu känner jag dock bara SE MEN INTE RÖRA!!! I´m trying to heal from being dead!!! Vem fan har ork, lust och tid för att engagera sig i en annan person just nu??? Jag har JOEY han är mitt ALLT och kommer så förbli...!!!

Idag ringde en tjej som jag lämnat mitt kort till då jag varit på Himpan. Hon undrade om hon kunde göra en SEN order av ett hänge till sin sambo och barns pappa som fyller 40 år i morgon. Jag som lagt silveriet på hyllan just nu kände att jag kan inte neka nya kunder att lägga ordrar så hon gav mig sina tankar och ideér och efter att jag, joey och Cattis hade kommit hem och ätit god mat hos Cattis så fick Frida allt ta sig till silvergrottan vare sig hon kände för det eller ej....och jag blev faktiskt NÖJD med resultatet...lagom maskulint, lagon stort och lagom "enkelt"...Det var kasnke lite kul ändå, men jag höll på att flippa två gånger då silvret jag arbetade med flög iväg när jag arbetade med dremeln å skulle borra *HAHAHAHA*
I morgon ska jag leverera smycket och jag kommer lägga upp bilder på det...såklart..vad trodde ni egentligen? Men jag kan INTE göra det innan hon gett bort det...ska upp tidigt i morgon igen...ska "frukosta" med en kompis i stan under tiden bilen är på BLIB!
Skulle plocka ur bazookan idag ur Fårrden, men när jag öppnade dörren till den och kände FÅRDDOFTEN i den så skar det i mitt hjärta och jag kände mig som en RÅNARE som kom med avbitartången:( Jag struntade i det....fan vad kostar ett nytt basrör....?=) Fixar det i mån=)




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0