MEN VA FAEN E DETTA NUDÅ?

   2011-06-19 - 23:36:03




Idag har det bara vräkt ner stora regndroppar hela dagen:S
Jag å Josselosse har tvättat och sen har vi fasen inte gjort så mycket mer asså:S
I morrn ska jag till psyk, ryggakuten och sen träffa studievägledaren för att göra en studieplan att visa så kommunen vill betala min utbildning på annan ort i Sverige...! Joooh så får vi se vad som händer där då!!!
I så fall får jag å Josselosse jävligt snabbt fixa boende, dagmatte/husse å fanken vet allt i ett rasande tempo...för utbildnningen startar ju till hösten lixom...!

Förut hadejag massor att skriva...tänkte jag i alla fall...men nu e det bara TOMT! Dags å blunda igen då...äh...en dag närmare döden YES!!!


Jah bless yah!







Kommentarer
Anonym

2011-06-20 - 02:20:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0