ALFTA REHAB - TAKE ME THERE!!!

   2011-06-20 - 19:38:53

Idag ringde dom från Alfta Rehab och hörde sig för lite för att kunna placera mig för i vilket av deras program jag ska kunna platsa bäst. Hon var jättetrevlig och hon ska nu höra med en tjej som jobbar på Alfta om mig.

Har inte gjort så mycket idag...eller jaooo...var på psyk, hos ryggakuten, hos Alexandra å fixat ögonbrynen...sen har jag varit och gjort en studieplan med studievägledaren så får vi se om jag å Joey får flytta snart då:S 

Annars har det varit en rätt trist dag, jag har i alla fall lyckats ta mig till silvergrottan...det som först skulle bli en ring blev istället ett hänge till min egen serie PETALS och det blev såhär.....



...Nåja...lite småputsande återstår ju såklart=)

jahopp...för övrigt har jag numera för vana att ta en störd morgonbild varje gång jag passerar genom hissen på psyk...Denna dag var inget undantag;)


Nääähmen....vad säger ni...när vi ändå håller på med "selflovingpicsen with the camera and the mirror" så tar vi en till vah:P
Fan snyggt pyntat på gäddhänget å allt;)




Vi har myst lite på mamma å pappas altan idag=) Först försvann Joey i skogen och jag letade efter honom i spöregnet...sen hittade jag honom letandes efter mig vid bilen:) Min lilla älskling...mitt hjärta ♥ ....mitt allt!!!
GUD VAD JAG ÄLSKAR DEN LILLA UNDERBARA VARELSEN!!!



VINN KRIGET MOT POLLENA AHAHAHAHAHAHTJOOOO;)


Hela mitt eget lilla zoo är samlat=)


WOOOOOOOOOOOOOHHOOOOOO!!!!! ÄNTLIGEN......FJÄRRKONTROLLER FÖR BLONDINER=D



Snyggaste av de snyggaste i tvättstugan=)

 
Häromdagen i pissande spöregn skulle matte vara riktigt MATTIG och släpa med sin något skeptiska lilla vovve ut på långpromenad...men tjo fick hon, den lilla vovven ville inte gå längre än till soptunnorna så där fick matten allt kränga på och av med en hel regnmundering heeeelt i onödan:)
ÄÄÄÄH LITE SPORT SKA DE LA VARA;)!!!




GOD NATT FRÅN OSS=) 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0