FJOLLA!

   2011-07-13 - 18:52:00
Jag e en FJOLLA.....jag känner mig nästan utbränd efter en dryg veckas jobb:S *HAHA* 
I dag började jag dagen med ett besök på Ryggakuten ...mikkel har semester och jag fick träffa Thomas...och ojojoj....fatta att "pirrandet" i händer och fingrar och trötthetskänslan i underarmarna blev bättre direkt efteråt=)

sedan körde jag mina 2 turer på jobbet för att sedan hälsa på Mr reumatolog en stund...nu dubblar han morfinstyrkan och så skulle jag vå nån gel att ha på händerna under natten som ska göra lederna bättre i händerna. Jag ska oxå på röntgen av händer och fötter....:S fötter??? OK!!!!???!?!!?!

Sen hem och DÖ.....!!! Duschade...och sen orkade jag inte ens stå upp så nu ligger jag här igen med laptopen på magen...:S Fan glömt ta concerta vid 14 tiden idag...suck!!! ska börja ställa mobilen...då vi har lunch på jobbet är ju lagom i tid!

Förresten fick jag en hel påse med reklampennor hos reumatologen idag=) Gissa VEM som ska få dom;) EXAKT!!! Ska till Kulla på PJ´s födelsedagskalajs i morrn och då ska min lilla Josselosse följa med hen sen...huuuh! Vad veckan gått FORT...!!!


Nähäpp om man skulle ta å professorera sig lite i proffsiga ämnen som proffesor....!!!
CHECK ME OUT=)




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0