STIPENDIUM

   2011-02-13 - 00:25:04
Har sedan i höstas haft ganska mycket tankar på att åka på rekreationsresa och samla kraft igen efter all skit som varit...ägna tid åt mig själv och bara vara!
Jag utgick i tankarna från vad jag skulle vilja göra och kom bara på HÄSTAR...JAG VILL ÅKA DIT DÄR DOM HAR HÄSTAR!!!
Fråga mig inte varför för jag är inte jätteförtjust i hästar...:s
Utifrån mina egna önskemål fann jag efter mycket sökande den ultimata platsen som jag så hemskt gärna skulle vilja åka till en tid.
Jag tog kontakt med de som har stället och de berättade en hel del om det.
Om jag skulle komma dit så skulle givetvis Joey få åka med och vara med där hela tiden. Man har aktiviteter med hästar varje dag, man får vara i deras atelje och skapa med färg, lera, ja vad man vill...helpension!
Jag skulle faktisktstänga av mobilen då och ge allt för mig själv och Joey som även han verklgen förtjänar detta!
Priset var dock inte lika roligt om man ska betala det ur egen ficka...:(
Hon jag hade kontakt med hade förslag på 6 veckor och det skulle då kosta ca. 60.000


Jag skulle vilja åka dit...MÅBRA GÅRDEN!!!









Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0