FABIAN BENGTSSON I MITT SOVRUM

   2011-12-03 - 20:37:36


Jahapp...här ligger jag med Fabian Bengtsson=) Jaaaah Han har nu gjort mig sällskap flera nätter och kramar mig till sömns som värsta gudagåvan=)
Han är lite tung när han ligger på mig....men aaaah i LOVE the way he touches my body=)
Han snarkar faktiskt inte, men prasslar lite försiktigt ibland och då och då har jag blivit riktigt irriterad på han å velat kasta ut honom från balkongen!!!:S Men nu har jag börjat vänja mig vid hans sällskap och JAG ÄLSKAR MIN FABIAN BENGTSSON=D

Slajsar upp lite bilder på silverprojekt jag HÅLLER PÅ MED....så de e inte klara nåt av de....men de ser ni väl själva hoppas jag=)



Lite från förut som säkert går å förbättra innan VISNINGEN den 7e=)


Jag har halshuggit BOB MARLEY=) Nu börjar han bli mycket SNYGGARE=) Jag har ev. en köpare på honom i Norge=)


Kommentarer
Crilla

haha, vem/vad har du döpt till fabian b ? :-P

2011-12-07 - 18:34:19
Max

Hej, låter kanske lite skumt, men tycker du att bolltäcket funkar bra? Jag har själv enbart testat kedjetäcke, och älskade det, men funderar lite kring att testa nåt nytt. Jag kan nämligen inte få det beviljat som hjälpmedel så försöker hitta åsikter kring olika saker innan jag beställer nåt. Tack på förhand :)

2011-12-07 - 20:46:36
ninemile svarar Crilla

Mitt bolltäcke heter Fabian Bengtsson=)

2011-12-10 - 23:31:04
URL: http://ninemile.blogg.se/
ninemile svarar Max

Hej Max....jag upplevde en enorm skillnad i att jag blev MYCKET piggare och mer samlad första dagarna....det har helt klart en POSITIV effekt på mig rent allmänt...men var bor du? Är du säker på att de inte föreskriver? De började med de här för ca 1-2 år sedan....jag har sett de som säljer på annons med...Kram

2011-12-10 - 23:33:47
URL: http://ninemile.blogg.se/
Crilla

Gud vad gulligt!!:-)) varför har du döpt det till det?

2011-12-11 - 21:27:16
ninemile svarar crilla

Äh, han e charmig, kramar mig hårt varje natt nu, och e ju värd sin vikt i guld typ!

Amen den perfekta sambon helt enkelt!;)

2011-12-11 - 21:50:28
URL: http://ninemile.blogg.se/
Crilla

Orättvist! Vill jag också ha!! :)

Har du Facebook?:)

2011-12-12 - 11:00:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0