......

   2011-08-24 - 21:00:45

Jag vet inte vad jag ska skriva...egentligen har jag alldeles för MYCKET för att orka...!!!
Igår ringde dom från Mölnbo och erbjöd mig en sen plats på smide/design utbildning 1 år då dom fått återbud! Men då jag ju börjat jobba eller vad det kallas så kände jag att jag inte kunde göra annat än att tacka NEJ:(!!!
Hälsade på C igår på IVA i Linköping! Jobbigt att se henne sån, men skönt att se att det ändå är min C. som finns där bakom respirator, slangar, tuber å andra pryttlar som piper, väser, flåsar å suckar:) Det som gjorde att hon verkligen LOG JÄTTESTORT var då jag hälsade från JOEY!!!=D WOW! VILKEN GRYM REAKTION!!!=)

Något i allt detta stämmer dock inte...!!! Får väl veta mer vart de lider!!!

Ledsen över saker på jobbet idag!!! Känner mig uppgiven!!! FAN DÅ!!!

Hejs


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0