MORFINET FLÖDAR

   2011-04-26 - 20:41:40
Idag fick jag en akuttid till reumatologen...fick morfinplåster som jag så snyggt placerade på skulderbladet=)
Känns lite bättre i lederna i händerna men inte bäst...men det tar säkert ett tag...det lite småintressanta är att när man började läsa bipacksedeln så kan man få långsammare andning. Om man dessutom tar mediciner mot depression, oro, lugnande, antihistaminer (mot allergi) eller piller mot sömnsvårigheter ....så kan andningstillståndet förvärras....jaooo men så att...jag har ju alla de medicinerna...men om jag dör av det så har jag i alla fall fått komma till en bättre plats!!! Vi kan inte komma till helvetet...vi lever ju i helvetet...såklart man kommer till himlen då...inget e ju värre än livet:S (fast ja tror inte  på någe av de);)

Annars har det varit ganska lugnt idag...varit jättetrött...vi ska sova nu...nya tag i morgon e det som gäller=)
(javisst ja om ja lever då *moahahaha*!!)

Big up =)


Kommentarer
The Worrying Kind

Godmorgon! Lever du???

2011-04-27 - 08:57:06
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0