SILVER

   2010-09-28 - 23:09:06
Japp...tisdag ...silversmide...veeeeryyy naaaajs...!!!
höll på i 5 timmar:)
Fick löda 10 små silverringar och fick godkänt på 8 av dom:)
Sen hamrade jag 2 armband i silvertråd varav jag oxiderade ett.
Sen gjordd ejag två likadana ringar:P
Till sist började jag på en ring med text =)

Det var dagens lektion det=)
I morrn ska Joey till Valla...10.15 och jag e allt lite orolig...men han verkar ganska ok nu i kväll:)
Ska lämna honom där och det gör ont i mitt hjärta varje gång jag får göra det:( Dom ska kolla proverna på honom angående levaxinet han står på ...så då blir han kvar över dagen!

Lägger upp lite bilder innan jag drar mig vidare mot sängen=)






L

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0