HAN ÄR SÅ JÄVLA DÖD FÖR MIG!!!

   2010-09-17 - 20:00:20
Japp vi drar det från början som flera gånger förut....C var kund på jobbet...han var inne och stötte på mig mer och mer...och jag hade spanat lite på honom innan!!!
min bil la av...han tog hand om den och fixade den...vi träffades sedan några kvällar hemma hos honom. Vi hamnade i säng:S
Efter det blev han ganska konstig...jag kände på mig att något inte stämde...men han nekade och sa att han bara ville ta det lugnt.
Han sa att det ringt gamla ex till mig från Finspång mitt i natten och snackat skit om mig....det roliga är att jag inte ens har några ex från finspång...och inte nån som heter Andreas å som flyttat till Linköping heller *hahahhahaha* C skyllde på att folk runt honom snackade och att jag tydligen gick omkring och sa att vi hade ett förhållande....när han sa det blev jag helt jävla PAFF...det var ett jävla påhopp faktiskt och jag visste ju att det inte var sant något av det!!!

Sen gick sommaren...C kom in på jobbet flera gånger varje dag för att kramas och pussas lite, men han var hela tiden skitskum.
Mina kollegor tyckte han betedde sig skitkonstigt när han var inne med...då en av mina kollegor jobbade så snackade han alltid om sex och drog töntiga sexskämt vilket vi tyckte var jävligt skumt.

Jag hängde med C på sena kvällar och nätter....på bilplåten, på lackeringen och jag hängde med honom till (B) pappa SAAB på Lindö mm.
Stötte på en liten fjortisbrud när jag utan förvarning åkte till plåten och lämnade bollar han skulle ha. Han blev märkbart nervös och gav mig bara en ytlig kram.
En gång ringde han och sa att jag hade typ kört över en brud som gick över vid statoil och att hon kände sig hotad av mig och att det hänt en gång förut...jag var ett jävla frågetecken igen...!!!
Jag märkde bara att en brud med fula brillor gick över...sen var det inte mer med det...mina vänner och jag har disskuterat det hela någon gång och var jävligt överrens om att om en tjej känner sig hotad av mig så måste det finnas en anledning till det....!!!
c var uppe hos mina föräldrar och fikade några gånger och hittade även på massa skitsnack om att jag och mitt ex hade så jävla mycket ihop!!!

jaja...dagarna gick å nu i helgen som var ringer en liten flicka på 17 år och frågar varför jag ringer hennes pojkvän!!! Jag bara gapade, men kände att japp jag visste det ju!
jag ringde C direkt och han kände inte ens nån F i det ögonblicket...fy fan vad vi skrattade åt det sen...Klart han kände henne...men han hade mage att för att rädda sitt förhållande ljuga mig rakt upp i nyllet i telefon att nej vi hade ju inte haft sex vad hade jag fått det ifrån:O
men det roliga var att när jag snacka med F (den lilla flickan) så stämde allt lixom och jag hade tagit en bild på honom i sängen på morgonen efter i deras säng.

Han står fortfarande inte för vad som hände hemma hos honom ...och jag skulle hellre vilja att det inte hänt nu så varför skulle jag bara säga nåt sånt...men jag vet ju sanningen och det har ju de nära mig oxå gjort hela tiden.

i går  fick jag av en slump kommentaren -jag hörde att du råkat ut för Zetterberg:O
Jag bara VAAA eeheh jaaa...vaddå lixom!!!
Fick då veta en hel del om killen...han gillar att köra dubbelt och är KÄND för att alltid göra det....samt att han alltid vill ha riktigt unga tjejer...och då snackar vi UNGA som den nu som är 17 år och han 10 år äldre.

Jag fick veta att han haft en tjej i motala och en annan samtidigt och även en gång så hade han 2 i Finspång....jag känner mig så jävla äcklad!!!
Men det var det som blev enough för mig!!!! jag behöver inte ens hålla på å försöka övertala någon om att jag talar sanning...folk i Finspång VET hur han är...tom mer än jag visste!!!!
Antagligen har han beskyllt mig föa massa saker för att dämpa sitt egna dåliga samvete över vad han pysslat med....ag gjorde klart för honom från första dagen att ärlighet är ALLT för mig och är en kille inte ärlig så kan han dra åt helvete på studs!!! Ändå hade han mage att leka med mig på det här jävla sättet.
När jag sagt att nej nu skiter jag i dig så har han alltid sett till att komma ner till jobbet och kramas lite extra och visat mer intresse på det hela för att jag inte ska ge fan i han helt antar jag.

Nu har jag varit och testat mig för alla sjukdomar som finns...känner mig vidrigt äcklig som ens kommit i närheten av en sån människa fy fan säger jag bara...och klart som fan han ville hjälpa mig med min bil....ojoj han ville göra det gratis för det gjorde han ju med dom han tyckte om osv...bla bla....hahahahahaha snacka om at han led av dåligt samvete....

I mina ögon är den här killen så jävla BILLIG!!! Han är en riktig HORA!!!! Han släpade hem mig....hånglade med mig i deras fula skinnsoffa med högtalare inpetad i och lät mig träffa hans barn osv...sen satte han på mig i deras säng!!!!! Å sen kan han inte ens vara man nog att stå för det!!!

Hela sommaren har jag mått ganska dåligt för att han betett sig så ovisst och jag känt att det varit något konstigt.
Folk har även sagt att han slog mamman till hans barn vilket han nekar till, men det är ju lätt att ta reda på om man vill det. han ska även ha varit otrogen mot henne....han berättade dock samma story om den grejen för mig redan i början men vände på det så att hon var otrogen inte han...men det var EXAKT samma historia...ORDAGRANT!!!! Och gissa vem man tror på nu!!! *hehehehe*
Den lilla 17åringen stannar visst hos C...och om jag var 17 hade jag nog faktiskt oxå gjort det...jag stannade ju tom hos min kille som slog mig gul och blå varenda dag i den åldern. men jag kan säga att det kommer inte hålla!!! hennes val...och jag skiter i vilket helt enkelt...för mig är killen död!!!

jag har raderat ALLT som har med honom att göra och ser jag honom så får jag nog tygla mig för att inte nita honom!!!! Fy fan vilken låg människa!!!!

Finns egentligen inte ord att beskriva en sån person....jag har hela tiden varit ärlig mot honom...vilket han hävdar inte är sant hur nu han kan veta det...hahahaha!!!!

Nä hörrni nu avslutar vi den här skiten...jag ska vara glad att bli av med honom...jag skäms att jag gick på hans spel....personer nära honom snackar tom om honom....men han vet inte om det...!!!
 Dom sa förvånat....-VA visste du inte att han är sån???? Han e mytoman och utnyttjar dessutom allt och alla till MAX! och har alltid hållit på såhär...!!!

Nä det enda jag har att säga är att han kan dra åt helvete och jag ber dom jag inte riktigt trott på så oerhört mycket om ursäkt!
Jag mår oerhört mycket bättre idag...jag har varit i Linköping och Joey har blivit klippt, sen har jag fixat alla saker till min bil...sen ska jag ordna nya skärmkanter när service och kamrem är klart=)
men jag har en ny bil på G...kommer då ställa av cabben mesta tiden av året. Vi får se hur det blir, jag har inte bestämt mig:)

Han har fått mig att må så jävla dåligt, men det är inte värt det...!!! men nu har allt fallit på plats och allt är så givet för hur han betett sig...tex när någon kom in på hans jobb och sa -vem pratar du med? Och han sa att det car chefens sura fru ...eeeh tänkte jag det var en oerhört ung fru hans chef hade i så fall....amen det har lixom hållit på med olika saker hela tiden...SJUKT!!!
han är inte värd någonting alls i mina ögon längre och han borde slicka marken jag går på!!!


Nä vad säger ni ....e inte världen allt bra märklig trots allt??? :)







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0