HAHAHAHAHAHAHA VILKEN JÄVLA DÅRE!!!

   2010-09-12 - 20:57:33

Japp nu har det visat sig ytterligare en gång vad det är för folk som vandrar i sina 45or till dojjor på denna jord!!!
Mr C himself har tydligen en liten 17 åring sedan något år tillbaka :O
Jaooo...sen har han mage att säga till henne att JAG ljuger om allt...ok jaja...jag orkar egentligen inte bry mig!
men det förklarar ju hur hans konstiga beteende varit hela tiden...och jag som misstänkt detta ....och han nekat!!!WOW säger jag bara vilken jävla gentleman :) HAHAHAHA

Allt som sagts om honom har varit sant...och jag har ju misstänkt så jävla mycket!!!
Sjukt!!!

Stackars lilla tjej...!!! fy fan säger jag bara å den mannen har tom suttit och ljugit min mamma rätt upp i ansiktet!!!
Nämen blä vad vidrigt!!! Glad att folk omkring finns som "vittnen" på detta så han inte kan komma undan med att det skulle vara jag som ljuger eller något liknande!!!

ojojoj...vilken jävla tönt!!!


Kommentarer
little sister a

åh fridus, <3

jag älskar dej så otroligt.

2010-09-13 - 22:04:04
URL: http://lonneborg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0