FALUN

   2010-09-12 - 15:22:08
Är i Falun igen sedan nästan en vecka.
har sökt jobb på Synoptik, man får väl se om något nappar där. Har varit förbi Statoil några gånger, men känner att jag vill verkligen inte ge mig in i den jävla skiten igen:( Tror jag hoppar det!!!

Häromdagen träffade vi på helt underbara får som gillade att pussas och igår var vi ute och lekte med min systemkamera marie och jag:)
Jag mår faktiskt riktigt jäkla grisbra...känns som om JAG har kontroll på mitt liv och JAg gör det jag vill...jag känner mig FRIIII!!!

Lite bilder från veckan som gått...en del med lite humor i...:P och nej jag är inte FOKI...jag är FUCKI....missa inte dom pussiga fåren:)


Oh, nej ...rädda mitt marsvin någon...!!!
!

Jag å Alex

Lite Urban exploration, här ett öde bostadshus.
Två pussiga får

Jorå...även får har faktiskt gaddar:)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0