ATT HAN ENS VÅGAR VISA SIG UTE:)

   2010-09-20 - 18:44:34

Idag har jag varit i stan:) VERY NAJS!!!

Miss Li och Hamilton har varit här i helgen...Hamilton råkade släppa en masssssa gula droppar på mina mattor:S Han e ju faktiskt bara 6 månader (vi skyller på det)...så idag var det projekt matt-tvätt som gällde...min snälla mamma kom dock och hämtade alla mattor och tog hem dom till dom och ska tvätta dom där. (snälla mammi!!!)
jag hade massor att bära på och beklagade mig lite för henne och sa till henne att jaaa nu fattas det bara att K e på Ica med å så flinade jag BREEEETT:D mamma sa bara att ja men du behöver ju inte bry dig om honom, va VEM sa jag bara så flinade båda massa och jag åkte till ICA men hade en liiite smått känsla i magen att jag befann mig på "wrong side of town". När jag svängt in på ICA´s parkering ser jag den svaaartaaaa stoooora fuuula volvooon...hmmm tänkte jag den e ju jävligt lik hans, men det är fan inte möjligt lixom!!!
men när jag kom fram såg jag att det var DEN!!! Blev så jävla äcklad och vände fort utav bara helvete...först tänkte jag gå ut å dra nycklarna över hela hans fula jävla bil, sen funderade jag på om jag skulle stanna å nita honom eller se vad han sa till sin lilla tjej...om han fortfarande kunde ljuga mig och henne rakt upp i nyllet när vi väl stod där...men nääääh...han e inte ens värd sop-påsen jag slängde idag....han e så jävla billig i mina ögon att det inte kan jämföras med något alls!!!
Stod bakom en bil och tänkte att jag åker någon annanstans...orka lixom...och när jag sitter med min marille i telefon och tittar upp i backspegeln så ser jag att dom precis kommit ut ur butiken och glor på mig...fy fan jag tycker han e så jävla äcklig!!!! Det enda som var trevligt med honom var väl hans någorlunda sjocka snopp hahahahahahah!!!!! men nu skulle jag inte ta i honom med tång...jag vet ju vad han går för...fattar inte att bebisbruden pallar att stanna...eller jag gör ju det ...hörde ju direkt på henne att hon tänkte det och det hade jag med gjort om jag var 17 och inte fattade mer om livet än!
Dom verkar verkligen inte FATTA att folk skrattar åt dom...det är helt sjukt...men kommentarerna haglar in från flera håll som beklagar att jag hamnat i hans klor en gång för mycket:S
Fatta att han e kändis ...inte av så smickrande orsaker dock...fy fan vad vidrigt!!!

har inte ens tänkt på honom på flera dagar...synd jag kom på att han ens existerar idag...jag ringde om svaret på klamydiaprovet, men fick inte tag i dom...den 27e ska jag testa allt annat...tar HIV, Gonorré å allt fan vad det heter...känner mig jävligt äcklad bara!!! Hade ju kådis hahahaha bebistjejens kådis 8roligt som fan ju) men jag känner mig så snuskig i alla fall...!!!

Men alla vet ju vad han går för och att jag är den som i alla fall bär på sanningen här....



Var bara tvungen att skriva av mig lite om det sjuka i att jag verkligen kände på mig att jag skulle stöta på honom...men jag har inget att säga honom...han e som ett barn i sinnet själv så det föll på plats i alla fall då jag fick veta att han har ett litet barn till tjej hahahaha!!!
Vill inte se honom...han borde kräla vid mina fötter och slicka tuggummifläckarna på asfalten där jag går!!!



Mog om den patetiska människan...:)

Har börjat ha förlovningsringen på mig igen...när jag orkar...:D
Just nu ligger korvas i korgen bredvid mig och nannar sött...han e så himla SNYGG min lilla kille=)

Näääh om man skulle ta å göra något vettigt...plocka undan lite kanske...kolla bil på nätet...har ju fått en snygg buckla i dörren igen :P (inte jag denna gång;))....fixa tvätten ....kanske måla lite...njaaa eller något:)
Mår i alla fall SJUKT BRA!!! Har gjort det sen jag gav K några ord härom kvällen i SMS och klippte av!!! 
Såg förresten precis ett hubba bubba paket på nätet och kom på K´s älskade uttryck hubba bubba kiss kiss...å så har han en bebis själv...han som hånat dom så!!! hahahaha *fräckt ju:)*

Blir sugen som fan på att riva runt i lägenheten när min ryss till granne nu helrenoverar lägenheten vägg i vägg med min. Men what´s the point när man kanske ändå ska sälja???
Har en intresserad i alla fall, det e bra skit de:P



Näääh...nu ska ja göra nå annat vettigt...kolla facebook kanske hahahahahaha

Some old pics kanske för å snygga upp kvällen;)






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0