ÄH

   2010-09-16 - 18:04:32

Har legat i sängen i 2 dygn...orkar inte göra något alls...lever på juice och xanor, stilnoct och xanor depot.
Psykiatrin letar efter en plats jag kan åka till för att vila ut och samla kraft...kanske en bondgård.
Jag ska få börja i en helt ny grupp som påminner om dbt terapin, men som inte alls är det...utan mindre sektlikt!
Tänk att en man kan få en att må så jävla dåligt...men hu fan kunde han göra så här mot mig...och hur fan kan hans lilla bebis till tjej stanna hos honom eter det han gjort??
Jag vill inte ha honom...men jag vill veta varför han sprungit efter mig hela sommaren...och när jag försööker få ett svar försöker  han bara förnedra mig inför dom han har omkring sig...men hans tjej vet nog inte mycket om det som hänt tror jag...jag och C haru haft kontakt upp till 10 ggr om dagen förut och då är det inte bara jag som ringt. han har  sagt så mycke saker  till mig som han nog inte berättat för lilla bebisen...
han har i alla fall sårat mig oerhört djupt....han har tagit med mig hem till deras säng...jag vet inte hur kan kan se sig själv i spegeln och leva med det??!! det jobiga är att han inte verkar ha någon empati...inte kunna känna med andra människor....och vi alla vet ju tyvärr vad en sådan person kallas:(
Jag har varit i princip helt återhämtad efter det som drabbat mig tidigare...och så kommer en till och gör nästan samma sak...är det konstigt att man tvivlar???
Det går inte att lita på någon...INGEN!!!!







Första gången jag tagit mig ut på över 2 dygn...


Kommentarer
Kusin Malin

Det är helt jävla sanslöst att du alltid råkar ut för såna idioter... :-( Dags att byta planhalva..? (Inte för att det är någon garanti, men oddsen ökar ju.) Och så tycker jag att du ska komma hit och lek någon dag! Massa kramar <3

2010-09-17 - 13:51:15
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/
A

finaste fridus, varför händer allt detta dej?

kom och hälsa på mej snart.

love u <3

2010-09-18 - 13:52:20
URL: http://lonneborg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0