JOEYS STORA DAG=)

   2010-11-15 - 20:29:31







Oj...så fort dagarna går och här har jag suttit och lovat att skriva mer å hej å hå....
Men så har så mycket hänt senaste tiden...Joey är sjuk han har nu fått diagnosen CUSHING SYNDROME....så nu har han alltså TRE diagnoser...men han är ändå lika pigg och levnadsglad som alltid:D
Nu har han fått börja på en medicin till VETORYL korttr ca 700kr i månaden ..men han e som jag sagt tdigare värd varenda öre och jag så skulle få sälja varenda liten pryl jag äger så skulle jag göra det för hans skull.
Jag undrar dock vad det är för någe i de där kapslarna för man får inte ens ta i dom om man är eller planerar att bli med barn:S Men jag tycker mig faktiskt se en liten förbättring på Joey redan i att han inte e lika kroniskt hungrig som han varit sista veckorna och som var en av orsakerna till att jag kände att något var fel.

I fredags fyllde Joey 12 år ...eller ja det är den födelsedagen han fått eftersom det var den dagen vi hämtade honom på Arlanda, jag mommo och gudmor Heléne:) Snöstorm var det...årets första snö!

I går hade han i alla fall kalas för släkten som vanligt och det var SUCCE=)
Lite extra skojsigt var det då vi skulle blåsa ut ljusen på tårtan som jag gjort...och vi efter en jävla massa blåsande å frustande insåg att de var nå fel och läste på förpackningen till de OSLÄCKBARA TÅRTLJUSEN!!!!!
HAHAHAHA smart misstag av mig som köpt dom lixom;)

årtan innehöll i alla fall bland annat blåbär, marshmallowfluff, jordgrubbskräm, jordgubbsgrädde, marsipan och en scooby bild=)
hela kalaset var i Scoobytema såklart:)
Passade på att ha en rolig 1-kronas auktion där alla damerna i släkten fick fynda allt från smycken till kläder=) drog in 260 spänn...schysst;)



Lilleman var helt slut efter kalaset!



ör övrigt har jag värsta pissångesten för idag har jag hämtat min och Joeys nya bil...och med det har vi parkerat fårrden i garaget...men den får kanske komma ut nåt mer innan vintern är ett faktum på allvar!
Förra veckan var det snöstorm och jag var i stan å slirade omkring med mina snygga sommardäck:) *mi like*
Så då ringde jag till KIA och dealade till mig vinterdäck istället för sommardäcken som satt på bilen:P

I torsdags var mamma och jag på Ullared det var jättekul=)
min mamma e både söt, snäll å fin=) Å joey fick vara me mosse i Kulla under tiden=)

jag å marie funderar på att flytta.....till en öde ö där vi kan sitta ensamma och bara ha ångest över livet vilket vi antagligen skulle få redan innan vi kom dit....men vi får ju ångest för precis allting så vad spelar det för roll lixom...enda skillnaden där skulle vara att det bara drabbar oss själva!! *hehe*

japp nu måste ja packa ner en makrillburk å ta me till öde ön...den ska ja å Marie å Joey dela på :)
Det får inte plats med grejer på ön eftersom vi tre ska få plats me:)

Puss på er alla=)


Kommentarer
Marille

men hallå?! jag äter ju inte sån juuuuu!!! ^^

2010-11-15 - 20:33:29
URL: http://mydreamwasalie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0