SOL o MOLN

   2010-06-14 - 12:47:41
I dag är det både sol och moln och jag vet inte allt. Jag har varit hos dietisten och LOVAT att jag ska börja äta ALLA mina mål om dagarna nu. Jag ska öka protein intaget något eftersom jag har lite brist på det.
Så nu har jag käkat fisk med sallad, avocado, kidneybönor och tapenade som smaksättare:)
Joey och jag har varit i Lundalen och gått. Det är ganska stor skillnad på att vara ute och gå nuförtiden.
Jag har nu gått från BMI 41 till 31 och är man under 30 så minskar alla risker för viktrelaterade sjukdomar evsevärt:)

Ska jobba 18-24 i kväll så nu ska jag och Joey städa balkongen och lyssna på min boyfriend 50 Cent:D
Fan vad han är HET, han kommer alltid vara det:D
Vad e det med svarta män egentligen????:)





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0