FUCK YOU YOU FUCKING FUCK

   2010-06-09 - 12:25:12

Mår skit...har haft riktigt mörka tankar!
Nu vet jag varför C betett sig lite konstigt och det är att någon eller några hela tiden hållit på och ringt honom och snackat skit om mig. Jag antar att det är X syster som ligger bakom nu när hon inte längre kommer åt min blogg och det finns ingen i Finspång som känner mig och jag umgås inte med såna som skulle göra så här mot mig.
X syster är ju ute efter hämnd för att jag gjorde slut med x eller vad det är. Det har ringt 3 killar till C som säger sig vara mina ex från Finspång och snackat skit! men det roliga är att förutom Mr. Jamaica som inte skulle göra så även om han är knepig på andra sätt så har jag inga ex i finspång senaste 10 åren:S Och de ex jag verkligen har från Finspång på den tiden har jag bra kontakt med och det är inte den sorens killar som skulle göa så.
Och det är lixom före borderine-tiden.

Min mamma har kallat mig saker som en mamma verkligen inte borde säga till sin dotter. Och hon måste förstå att jag är myndig sedan 14 år och tar mina egna beslut occh gör som jag själv vill.
Jag sket i att lämna Joey hos henne i går när jag åkte till jobbet...jag har inte pratat med henne och kommer inte göra det!!!
Är jätteseg av xanor men ska i alla fall iväg till stan till ÖNH mottagningen för att kolla öonen. Joey följer med in för det är ingen sol och det går nog ganska snabbt oxå.

Hur kan någon kalla sin dotter för kåtsjuk ungjävel????

Känner mig apatisk, skulle städat, men vill ingenting.
Skulle åkt till Ullared i helgen, men ska inte göra något alls...folk har märkt att jag isolerat mig sista tiden.
det är säkert så...

Nu ska jag göra mig i ordning...har min jeansklänning som jag börjat tycka väääldigt mycket om på mig:)
När jag köpte den i höstas var den alldeles för liten, men nu sitter den perfekt.

Usch vad ledsen jag är...fan allt fan alla fan livet



Kommentarer
Syyysteryyyster

Det var inte bra att skriva, så men du har ju kallat henne en massa saker också. Det kanske inte är konstigt om det rinner över till slut...

2010-06-09 - 14:17:28
Ellie

Skickar massor av KRAAAAAAAAAAMAR!!

2010-06-09 - 19:45:43
URL: http://metrobloggen.se/maxi2mini
Nattjobbare

Kram härifrån också. Kanske kan hjälpa lite i det mörka?

2010-06-09 - 23:35:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0