SVETTIG

   2010-07-14 - 20:59:28
Nu har det varit svettsnuskvarmt i flera dagar:S
I dag slutade jag 17.00 och har egentligen inte fått ett smack gjort, det är för varmt...det har varit ca 35 grader varmt senaste dagarna...:S
Var hos dietisten i dag ...det gick superduperbra:)
Annars har mina dagar varit lugna...jobb, hänga med C på lackeringen där han donar med en SAAB 99 från 1978 som ska på tävling i helgen:P



Paddlade kanot i måndags med tjejerna:) Det var skojigt. Vi solade, badade och snackade gojja:) Sen åt vi kina hemma hos A och M:)

Nu är jag jättetrött och funderar på att lägga mig och sova om inget roligare händer....ska öppna på jobbet i morrn.





Vikten har börjat rulla neråt igen och det känns super:)

Natt natt=)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0