STÄDMORGON

   2010-07-09 - 09:29:38
hej hopp alla glada...i dag tog jag sovmorgon efter att ha jobbat med världens underbaraste människa till stängning igår kväll. killen ifråga stötte jag på i stan när jag och Miss Li var i Stohlm i vintras och jag sa till henne att guuud vilken trevlig kille och schysst statoil mack, här skulle jag vilja jobba.
Och så stod då denna killen på jobbet då jag kom dit igår. Vi hade massor attt prata om och det var hur trevligt som helst:) jaja inbilla er inget han har fru och 3 barn och jag tror knappast att den kvinnan tänkt släppa taget om en så underbar herre i första taget;)

härom dagen var jag å I på fiskspa på Östermalm i Sthlm.
det var coolt...1200 små firrar som mumsade i sig av skinn å döda celler på händer och fötter i ett huj:) Det var skoj som bara den:) Fick dock en p bot igen *HAHAHHA* Den 3e på en månads tid ungefär och jag som aldrig fått någon förr i hela mitt liv!

i går åkte jag till Linköping å mötte syrran som fått en spricka i armen och inte kan köra bil. Jag blev hennes chaffis till Söderköping och assistent då hon var och fotade och skrev om ett gäng jobbiga ungar på cirkusskola.
Sen käkade vi glass på Smultronstället och tog en sväng på ruffiga FIX PUNKTEN som jag inte ens trodde existerat de senaste 20 åren. Hittade en skitsnygg vinterjacka för 750 spänn, den fick minsann hänga med mig hem till garderoben :)

Sen åkte vi till Linköping igen och handlade på ICA MAXI jag blandade min egen mûsli som man kan göra där och det kommer vara världens bästa mûsli...jag lovar:P jag ska testa den till frukost om en stund:)

Åkte sen till Kulla med syrran och hann stanna och äta lite  och titta på Trisses fina grav och sedan iväg hem till Finspång igen för att komma hem precis lagom till att börja jobba 17.00

I dag jobbar jag oxå kväll, med min P ...det e grejer det...:) Jag gillar verkligen att jobba med honom!
Nu på morgonen fick jag ett städryck och har farit omkring som om jag hade eld i arslet och plockat grejer...:P
Vädret är lite molnigt så det är ingen brådska att åka upp till mamma å pappa å kasta sig i trädgården heller.

Jag fick ett spel av syrran som tack för assisthjälpen det var ett spel där man ska ta hand om djur och bygga upp en veterinärpraktik och lista ut djurens sjukdomar å så, och det var ett expansion med också så det ska bli riktigt roligt:)

Tror jag tar med mig lapen upp till mamma å pappa och tar en dag ute med lite spel å så .

Näääh nu ska jag sätta fart... i dag känns det somom jag mår väldigt bra i alla fall:) men men det kan ju svänga fort om man har osis....pöss å slaffs på er=)


Träffade på en liten måsunge som ramlat 7 våningar, vi väntade på viltvårdare med en annan tjej med den relativt oskadda lilla varelsen. Vi behövde gå innan de kom och fick senare veta att de låtit den somna:( Idioti, då kunde jag ju ha tagit den med mig och fixat så den fick leva istället!!!



fiskspá





Snyggaste vattenkannan:) Jag är inne i en flamingo period just nu:O


Kommentarer
Miss Li

Haha för fan Frida, flamingo igen! Jag trodde den perioden var slut =) Jag vill åka till Sthlm igen, jag har kollat ut ett skitspännande tempel som vi måste besöka + att jag vill bränna lite pengar på saker som man egentligen inte behöver :P All my love

2010-07-09 - 20:29:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0