HOT HOT HOT

   2010-07-17 - 08:12:34
Fortfarande lika grymt varmt i detta avlånga land:)
Undrar hur man ska stå ut? ska försöka pilla i mig lite resorb i dag tror jag. Ska upp till mamma och sola:) Pappa han jobbar!
Jag har varit uppe sedan 05.45 för att orka göra någonting alls innan värsta värmen kommer, men nu har jag nog plockat undan för denna gång.
I går köpte jag den finfina mattan på indiska som jag ville ha. Med lite tur så hittade dom en i deras fikarum som stod där och var lite lite snedsydd i kanten annars var dom slut både i stan, linköping, Södertälje och jag som bara var tvuuungen att ha denna matta...och nu så...nu pryder ett exemplar av den min balkong som dessutom är så gott som en balkong igen och inte ett förråd:) (bilder kommer senare)
jaooo för övrigt så har ja skitont i tutten...i går var jag vid Mårn m x och Joey å solade, men det började snart spelas fotboll bredvid oss och det var de vuxna jävla karlarna som inte kunde hålla käften och inte barnen som kanske borde låtit mest. Joey fick panik av dom så vi åkte!
I alla fall så skulle jag få på mig bikinitopen och råkade släppa taget om den så att spännet "klatchade rakt på blindskriften" :( Är helt öm idag:S
C är i Trollhättan på SAAB festivalen. Jag träffade han som äger de 2 bilarna de ska tävla med häromdagen. han pratade som om han var något mäktigt när han talade till sina barn...men jag tänkte att ååånej du e inte mer än jag ;) men han var supertrevlig som bara den och vi var grymt överrens om att C inte gjort ett bra jobb utan att han skulle få göra om allt:P (han har plockat isär en hel SAAB 99 från 1978 i delar och putsat å satt ihop igen)

Nä nu ska jag dra å sola fast klockan bara e strax efter 8...det ska bli åska på dagen med klass 1 varning utfärdad...så man kanske ska stänga fönstrena innan man drar...kram kram



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0