SLUTA NU

   2010-02-04 - 17:56:43






Shit vad det ska snöa hela tiden...konstant lixom...har inte så mycket att skriva just nu....bara att vi
försvinner i snön...dom säger att den snö som är samlad på fotbollsplaner mm kommer finnas kvar ungefär till midsommar....sjukt:S

Annars är läget under kontroll...undrar lite hur det kommer sig att så många ur the "family" vet om min blogg bara....men det är klart roar det dom så är dom välkomna att läsa....tack i alla fall alla mina vänner som jag älskar för fina kommentarer:)

Miss Li du är bäst:) Vi ses snart:)

Puss alla mina godingar:)


Kommentarer
marille

uhuu så ja e inte bäst =(

2010-02-05 - 11:48:53
Miss Li

hehe ledig nästa helg darling, vad sägs om myskväll meden massa skvaller? Love you

2010-02-07 - 12:51:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0