NYTT JOBB?

   2010-02-09 - 09:52:31
I går hade vi möte på jobbet...ja det enda vi fick veta var att vi alla blivit uppsagda och vi fick skriva på våra uppsägnings papper...anledningen e att chefen å hans fru ska lägga av med macken och nu vet man inte vad som händer.
Det är ju franchise och i dag ska annons ut på statoils intranät så får man se om någon nappar på det.
Om det är en familj som tar över så är det troligtvis godnatt för oss allihopa, men om det är någon annan så måste dom återanställa oss.
Nu har jag 3 månaders uppsägningstid from i går.
Jag satte igång och sökte lite andra jobb direkt...det var butikschef på Flash och Gina tricot i stan. Hoppas det nappar för det skulle vaa riktigt riktigt roligt att få jobba som det. Synd jag inte hunnit med utbildningen i ledarskap och butikschef än:(

I dag tvättar jag å Joey....det är hundförbud i vår tvättstuga, men jag brukar smuggla in Joey ändå:O

På lördag börjar jag på dancehall, det ska bli riktigt riktigt skoj det med=) Och så ska jag vara med Miss LI:) NU ska vi minsann borra...två blondiner och en hammarborr...samt ett badrumstak:) Det ska bli superspännande å se om stjärnorna trillar ner över oss på kuppen;)

Ska ta å gå ut en sväng med lillkorven:) å stoppa in köksmattan i tvättmaskinen...det får man heller inte göra...oj oj man e ju nästan kriminell..::O
Batterierna i min våg är slut och det är lite knepiga batterier så jag har ingen aning om vad jag väger nu...:O
Ska ta å fixa det med batterierna i alla fall...ska kolla på jobbet om vi har såna:) Om det inte finns så får jag gå lyckligt ovetandes om hur mycket jag gått ner:O

Nä nu ska mysbrallor å hundhalsband på...vi ska ut å kissa jö:)


Lägger upp lite bilder på stuff jag ska skicka efter:)

Puss






Kommentarer
marille

aj lov joooo

2010-02-09 - 11:07:11
Elliee

åh mycket snyggt..bonprix och ellos.. ?

2010-02-09 - 21:59:53
URL: http://metrobloggen.se/maxi2mini
Kusin Malin

Jag tvättar också mattor i maskinerna... Kanske därför de går sönder hela tiden?! :-P

2010-02-11 - 16:28:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0