NU E DBT´n SLUT=)

   2010-02-24 - 16:45:03
Its over....done...finito....SLUT!!!
Två års slit har blivit till ända:P
Nu ska jag få en kontaktperson som jag hoppas blir en man...för det tror jag skulle fungera bättre. Sen ska man se vad dom ska sätta mig på...om det blir KBT, eller något annat smarrigt:P

Håller på å fixar lite här hemma...jaoch Joey gick till djuraffären för att köpa hundgodis. Joey fick sniffa på olika godisar eftsom han är lite kräsen av sig *ähähähähä* men ingenting dör, jag plockade ihop lite hundkex å så i alla fall..:)
När jag skulle gå och betala ser jag hur han sträcker sig efter en låda med lösvikts kattmat (torrfoder) och visar tydligt att det här vill jag provsmaka...så jag tog en bit och swuups så smaskade han i sig det...så det fick bli kattmat som godis:S
Joey e i alla fall nöjd och det var ju det som var meningen ju:)

I går sa Kjella när han var inne på jobbet att de syns att ja blivit mycket smalare:) när HAN ser det så måste det ju synas...för han märker nog inte det annars bara sådär...:P





Kommentarer
Nickan

Hej Gumman,

Va kul att höra att din vikt rasar, visst är det en härlig känsla. Mitt viktras har avstannat på -42kg. Det har stått stilla ett bra tag nu, men jag går inte uppåt. Har tänkt ta någon vecka med lite soppdiet igen för att få lite fart på minskningen. Jag vill gå ner 10 kg till.

Trist att du fick sluta din DBT , jag går ju som jag förut berättat på fortsättningsgrupp "DBT advanced" jag bråkade som sjutton när jag skulle bli utslängd från min grupp. Så tillslut fick dom starta en fortsättningsgrupp. Enligt hon som grundade DBT i Usa , så ska det finnas en fortsättningsgrupp ....Kan ju vara bra att veta om du orkar bråka lite till.

Annars kan jag förstå att du tröttnat på dem, det verkar ju ha varit en del turbulens ....

Hoppas i allafall att du får den hjälp och det stöd du behöver.

Massor av kramar Nickan.

2010-02-25 - 10:38:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0