BLIPP BLIPP

   2010-02-21 - 10:37:08
I dag vaknade jag faktiskt ganska utvilad:)
Började lite lätt med att värma tårna på Joeys päls och sedan busa lite med honom så han slaskade ner hela tröjärmen:)
Sen gick vi ut, skottade lite snö utanför porten och Joey kissade alltmedan hans matte fick hålla uppsikt över Riksbyggens traktor som förnöjt vrålade omkring och slukade lass efter lass med vit yrande snö:)

I dag ska jag minsann åka in till stan en sväng för jag behöver se lite människor, nu har jag varit hemma sjuk alldeles för länge och i går då jag väl hade tänkt ta mig in till stan så var det snöstorm och klass 2 varning på det så jag fick ta ett varv på centrum här istället och sen åkte jag hem och fixade lite.

I går visade vågen -13.3 och i dag -13.7 nej fan -14 jue:D  kan säga att det går åt rätt håll hela tiden:)

Tänkte det var dags för lite nya bilder:) så jag ska kasta in några nu ...jag har bett en tjej om hjälp att göra en helt ny design till min blogg nu ...äntligen kanske det blir av då:P


Puss å kram på er allihopa...by the way så e det -14 grader ute å solen skiner:)









Kommentarer
Ellie

Fin du är på dina bilder.

Din blommiga filt.. jag har sånna gardiner :)

Kram

2010-02-21 - 10:44:18
URL: http://metrobloggen.se/maxi2mini
tessan

grattis till viktnedgången =)

2010-03-06 - 16:06:06
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0