VAR SJUTTON BLEV MITT DESTRUKTIVA LIV AV?

   2010-12-09 - 11:57:48



Ska försöka hålla er mera uppdaterade som jag lovat. Nu har det gått alldeles för länge eller hur?:P
Sååå...senaste dagarna har jag funderat en del över mitt liv och insett att jag nog känslomässigt börjat ta igen av det liv som gått förbi mig under alla år.
Jag är för det mesta löjligt glad och om någon omkring mig är deppig eller sur eller säger något negativt så e fåniga jag där å vänder på allting i den positiva meningen och petar försiktigt över det även till andra.
Ibland blir jag irriterad på mig själv för att jag är så löjligt positiv i huvudet hela tiden eftersom jag inte riktigt e van vid det:S
Men så är det nu och ajg försöker vänja mig vid min "nya" hjärna som kommit fram sedan jag började med ADHD medicinen concerta. Ligger nu på 54mg tror jag. Jag var uppe på 54+36, men minskade själv ner för det kändes som om det andra var en bra dos.
Jag har ju alltid varit en person som velat TA HAND OM andra...det har varit lite mitt fall i det inferno som mitt liv snurrat omkring i.
Har inte träffat min helt underbara kontakt på psyk på snart 3 veckor och det känns ändå bra. Inga dippar eller nåt just nu ändå så:)
Igår gjorde jag nåt helt grymt...och oväntat!!! Jag gick upp till DBT-teamet och sa hej! Jag mötte på Shideh och Annika och vi pratade lite. Jag bet ihop och var så där snuskigt trevlig som jag vet dom egentligen inte förtjänar...jag blev ju som alla redan vet i princip utkastad eftersom jag inte kände jag hängt med under andra året då jag ju jobbade heltid...dom e sjuka i huvet ...det vet alla med...men jag bet ihop och visade min stolthet!
min fd terapeut Maria kom ut genom en dörr...glodde och gick bara vidare...hahahah så bra tycker vi om varandra!!! men hon e bara inkompetent!!!=)

Senaste dagarna har jag mest luktat bäbis hos Carina, snooosat Joey i öronen och sågat silver...ojojoj vad jag har sågat silver!!! Och ju pilligare och jävligare det blir och ju mer jag får svära och bli irriterad ju mer vill jag göra det lixom...är inte det lite konstigt?
Jag har fått massa beställningar som jag nu betat av...det är lite småfix me något av dom bara...dessutom ligger ett paket från folkäre på posten fullproppat med smidesgrejer till mig. Nu behöver jag en butangas-brännare och en riktig plats att hålla till på...det sistnämnda e det dock värre med. Nu håller jag till å ockuperar mammas skitfina antika skrivbord i hennes arbetsrum (läs mitt gamla rum).

Igår var jag på stan me Fille. Det var real nice och han var lite som förr....samma skämt...men lixom...VUXNARE...det var jäkligt trevligt å träffa honom igen=)

Idag ska jag lukta bebis hos Carina å Billy igen...å pussa Rune the do såklart...=) Min egen dog ligger å snarkar =)

Lite bilder e la ingen skit eller hur???
Kastar upp lite så ni får nåt att glo på under dagen=)

Ciao folks...






Kommentarer
Fille

Var riktigt trevligt åh träffa dig med. Och några av skämten är ju alla är inte kvar från 90 talet. Vuxen de var stort trodde aldrig du skulle kall mig det. Du var ju också rätt lik dock kortare jag tror du krympt. Men samma härliga leende och skratt. Tack för en otroligt trevlig dag hoppas på en repris snart. Kram Vuxen Fille

2010-12-09 - 21:56:59
erika

Svar:oh tack vad kul att höra:)

Kul att du gillade mina bilder.



Fina och härliga bilder du har lagt upp.

Hoppas du får en super trevlig helg.

Kram Erika

2010-12-10 - 16:21:45
URL: http://minimini.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0