TRISTESS

   2010-08-14 - 22:15:12





Jag dör nog snart av tristess...fan vad jag har tråkigt...jag vill vara superduperkär och inte sitta här ensam en sketen lördagkväll!
har jobbat dag...kom hem duschade, åkte till mamma å pappa, smnade på soffan, åkte hem satte mig vid datorn och nu har jag suttit här i över 2 timmar och funderat på å ta en piggelin å sen sova...ska ju jobba i morrn med!!!

Nu vill jag bara härifrån, packa mitt allt och dra till Jamaica, med Joey...det går ju dock inte så jag får åka lite kortare utan honom. äääh....fy fan säger jag bara...nu ska jag ta den förbannade piggelinglassen jag varit sugen på i flera timmar...natt på er, å ni...tänk inte på mig när ni umgås i lördagsnatten:(


SOON COME JAMAICA!!!
kan känna hur ja sitter breve "dis ras" fe chill pon dah beach:) IRIE MON!!!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0