RENSAT GARDEROBER

   2010-08-21 - 22:40:43
Mår bättre igen...shit jag har börjat på adhd medicinen concerta för x antal dagar sedan och jag undrar om den har effekt eller vad?
Känner mig aningen mer stabil åt alla håll, mer lugn, pigg och orkar ta tag i saker både igår och idag.
Min dermal anchor piercing känns bra, det är bara lite blått runt det.

Har nog bestämt hur jag ska göra med jobbet nu, inte helt nöjd...men min apa till chef har ju övergreppet eftersom jag redan är uppsagd.
Jag har dock inget intresse att sätta min fot på macken igen hos dom där dårarna så det känns som om jag tar vilket erbjudande som helst. Jag vet andra saker om honom som kan göra saker aningen sura för honom sen.
Och sen VET jag ju att Statoil Finspång inte på långa vägar kommer ha sina kunder kvar som förut. Det är massflykt därifrån och kunderna snackar massa skit om bossen å hans fruga.

I dag har jag bland annat rensat garderoberna igen och en del av dagens fynd som blivit för stora var inte mindre än 14 bh:ar



Hittat snygga dermal anchor smycken som jag vill ha...har hittat dom superbilliga i USA på nätet, men man måste köpa minst 2 i samma färg och det känns lite B faktiskt.



Toppar med en bild på min egen som jag nu för övrigt ska ta å tvätta, tejpa å natta på kudden:D

Nattnatt



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0