MÅLAT Å INGET MERA

   2010-08-26 - 17:36:04

I dag var jag hos gertan, han som är specialsköterska för concerta.
Allt verkade bra och jag ska nu öka från inledningsdosen till nästa steg...alltså dubbla dosen.
jag klagade på min huvudvärk, han ringde mig senare under dagen och berättade att han pratat med en kollega som sa att det är en mycket vanlig biverkning som brukar försvinna efter ett tag.
gick på stan lite och köpte bla. ett dataprogram för att lära sig Thai:) Så nu får vi se om jag blir nåt smartare....
För övrigt så spöregnar det idag med...kul värre...jag å Joey skulle dra till en brevlåda, men det regnade så vi inte ens kom ut. mamma kom förbi och hämtade upp det vi skulle posta:) hon e snäll!!!



tänkte uppdatera min lilla lista från igår...ha rinte hänt så mycket men några få saker:)
Kolla själva:P


Måla över skolkriteväggen i hallen vit ----KLART
Sätta upp min planeringstavla i hallen
Måla klart rastagubben i lera
Måla tavlor
Plocka ordning i köksskåpen
Plocka in rena tvätten från idag
Skriva ut bilder till "egoväggen"
Damma
Göra en lista på negativa/positiva saker (terapiläxa)
Träffa folk jag inte träffat på länge (terapiläxa)
Söka de jobb jag har på lager just nu--KLART
Leta ny mobil
Boka Jamaicaresan
Ringa Ruby och Ron på Jamaica
Krama min vovve extra mycket nu när jag är hemma och har tid
Åka till Falun
fixa till balkongen




Vi väntar på att regnet ska sluta...det gjorde det inte:(



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0