BAD CHEFEN DRA ÅT HELVETE

   2010-08-19 - 20:02:25






Skriver ett inlägg till efter en kaotisk eftermiddag!
Tog mig till jobbet idag trots att jag mår så in i helvete kasst å var hemma igår och tänkte vara hemma idag med.
jobba 2 timmar å det var lugnt tills L kom då började chefen lite försiktigt med att ja du är väl ledig i morgon, och jag visste att han hade något han skulle säga till mig...det har facket talat om!
Så kom det han vill ge mig denna tiden ut + en extra månad och så kan jag gå direkt från jobbet. Han sa att han redan gett mig TVÅ erbjudanden men det enda han gett mig är att få stanna på helgjobb.
Annars skulle jag få gå å jobba som vanligt och sedan gå hem som vanligt då uppsägningstiden tagit slut sista september.
Ok sa jag, men om jag stannar kvar så har jag ju mitt återanställningsskydd kvar (facket trodde han skulle försöka köpa loss det me denna månad) men då sa han att nej den köper jag ju loss då...jag skrattade  honom rakt i nyllet och sa att det kommer kosta honom mer än en sketen jävla månadslön!!!

Han sa att jag ju inte hade något val eftersom han aldrig skulle återanställa mig i alla fall och då sa jag att passar det inte så kan jag gå nu idag på en gång... sen sa jag bara vänligt men bestämt att han kunde dra åt helvete...och gick in i personalrummet.
han kom in dit och undrade om jag tänkte sitta där eller om jag tänkte jobba...jag är sjuk sa jag bara och min karensdag var igår!!! han svarade att jag inte alls var sjuk...då sa jag att han gjorde mig sjuk och då sa han att jag redan är sjuk...då vände jag mig bara om och fräste i hans jävla fula nylle att det där skulle han aldrig sagt och att han kunde säga det igen så jag kunde spela in honom...då hånskrattade han och mumlade om att ja spela in hahahaha lixom...då brann säkringen för mig och jag gick bakom disken och hämtade mina nycklar. Under tiden skrek jag till honom inför kunder och L att han kunde stoppa upp sin jävla mack i arslet och att jag minsann kan se till att han inte kommer få en enda kund på sin jävla mack sen bad jag honom helt enkelt att dra åt helvete och drog därifrån! HÄPP!!!! Gör inte alla det på sitt jobb lixom?!!!

I morgon får facket reda ut detta och jag kommer aldrig någonsin sätta min jävla fot där igen!!!
å jävlar vad det ska kosta dom!!!






Kommentarer
Miss Li

"Hej jag kommer från tv3s program Insider och undrar om du har lust att ställa upp på några frågor då vi fått in en väldigt intressant uppsats om Ert sett att ansvara för personalens hälsa och välmående..." ;) Love

2010-08-19 - 21:06:41
A

jag är stolt över dej.

you know . what ever you do .. where ever you go .. where ever we are going now .. doesnt matter where you end up

next . i love you so much sis .. <3

ps . har en nikon kamera . sedan har jag en canon som är bättre ..

2010-08-20 - 02:02:07
URL: http://lonneborg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0