JÄVLA POLLEN NU ÄR JAG LESS

   2010-04-11 - 08:43:23







Jag är så fruktansvärt TRÖTT på alla pollen som skapar allergi i min kropp...trött trött trött...!!!
jag orkar inte mer:(
det kliar inne i mitt huvud, det kliar överallt...jag är snorig så in i bomben och det blir inte bättre trots dubbla doser allergitabletter, kortisonkurer, nässprayer, ögondroppar å fan och hans moster:(

i går var jag i alla fall med mammi å pappa på trädgårdsmässan:)
Det var kul...mycket fint, mycket dyrt och mycket folk.
Stannade sen hos mormor och morfar och käkade lite och jag somnade på en kramig isbjörn på derasgästsäng. Allergimedicinerna gör mig så grymt trött att jag nästan är medvetslös för sjutton:(

POLLEN ( ja jag sa ju att dom var äckliga)





TRÄDGÅRDSMÄSSAN 2010











Koifisken Olle som nu fyllde 25 år och som inte riktigt ville vara med på bild:)


Kommentarer
Annika

vilken härlig soffa :) tack för din fina kommentar :)

2010-04-12 - 08:53:19
URL: http://motettlivihogklackat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0