HUVUDVÄRK eller HUVUDBRY?

   2010-04-07 - 17:08:29



I dag har jag dyngont i huvudet.
Började med att jag vaknade i natt och inte kunde somna om, fick höra att det var jordbävning vid sumatra igen och att det var risk för tsunamis...ringde syrran å Pata som e i koh koh khao och sa åt dom att ha lite koll. Men den blåstes varningarna av. För övrigt så är detta en jätebra sida om man e ute och reser eller är hemma med för den delen att ha koll på vad som sker med vår jord:S EARTHQUAKE.

Har varit i stan hos min KBT ..öööh vad kallar man det? tant?
Och nu har jag så ont i huvudet att jag bara blev sittandes här mitt i allt.
I morse var det sista viktgruppen på länge och jag hade gått ner 18 kg:D sen 10 dec. *nästan löjligt*
Sen åkte jag hem och somnade om någon timme innan jag och Joey gick på långpromenad.
Jag skulle tränat i kväll, men ä totalt slut så jag ska träna djupvattenträning i morgon kväll istället:)

Kan ju säga att jag tar dubbel dos allergitabletter så antagligen  är det därför jag är så utmattad:(
Tänkte rensa garderoberna lite och se om där finns några nya fynd i dag som gömmer sig...som jag kan dra fram och lägga i stora högen som ska säljas på Himpan när loppisen drar igång 1 maj:)

...och om jag ska få någe gjort med det så får jag nog sluta skriva nu...blääääh...puss på er alla söta:)

Ps...min nya design på bloggen är i nära intågande=) väntar bara på att justera en detalj. ds.




varför ser inte min garderob ut så här???




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0