ÅTERBLICK

   2010-04-06 - 15:00:53
Satt och rotade i massa bilder här i mapparna i datorn och hittade massa bilder från då jag inte mådde lika bra...dock inte dom värsta bilderna men ändå.
Tänkte jag skulle lägga upp några av dom bilderna, jag minns känslan av att vara så hjälplöst nere att man inte tror sig komma tillbaka, men jag mår ju faktiskt ganska bra just nu:)

Här kommer lite bilder..
.
På en del av bilderna ser jag relativt glad ut, men ändå ser man sorgen och de lugnande medicinerna i ögonen.

Livet e bra konstigt!!!

Kommentarer
Nattjobbar

Ja helt klart en skönare glimt i ögonen på bilden med Sverigemössan :)

Kul att se...

2010-04-07 - 00:11:31
Du vet vem

De syns på dig att du mår bättre...

2010-04-07 - 06:06:11
Anonym

Det syns att du mår bättre nu!!!!!!

Fast du blir väldigt söt på bild även när du inte mådde bra...:)

Här går det fortfarande väldigt upp o ner. Håller på att komma tillbaka till arbetslivet och det är jobbigt.. men samtidigt kul!

Hoppas du får fortsätta att må gott!!

Kramar Nickan







2010-04-07 - 09:21:19
DORRETH WITT

sehr gut, Frida!

2010-05-09 - 21:56:05
URL: http://ajamaicanprincess.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0