THAI THAI THAI....THAI MAI HAIR IFRAIN

   2009-09-16 - 16:45:18
Eller på förenklat språk...."TA MIG HÄRIFRÅN"
Jag vill inte mera...jag vill till Thailand NU!!!
Jag vill inte gå här och inte göra något viktigare än få skäll på statoil...i dag har jag varit i kontakt med facket. Men det hänger på om någon annan vågar ANONYMT berätta hur vi har det på jobbet...:( Och jag vet inte...men hon på facket sa i alla fall att hon skulle kontakta dom andra för att fråga lite ...och jag hoppas dom vågar nu bara:( Man kan inte bli av med jobbet för att man har en cp chef...men HAN kan bli det trots att han äger placet!!! FAKTISKT!!! Det finns ju tom folk som slutat där på grund av honom...

Mitt inernet e supersegt...dom håller på med det men det går ju inte fort asså:(
Dom skyller på mitt modem...men det har ju fungerat förut...konstigt då...!!!

Ska på fotmassage på thaimassagen strax...wieee...jag har en sån pinne man ska ha då till de olika punkterna och instruktioner som ja köpt i Thailand....så om det finns nån lagom kittlig aspirant så kan ja ju öva lite;)...kram



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0