MITT LIV HÄR OCH NU

   2009-09-20 - 18:38:53
Helgen har varit ok, lite uttråkad, lite sur, lite glad, lite trött å mycket annat...
I går var jag med Lina på Himpan drog bara in nån tusenlapp, det var inte så mycket drag på de....men men ...
Joey har verkligen en lös framtand och jag får panik...ska ringa Valla i morgon och se om man kan gör någe..ännu e den inte så jättelös, kanske fnins en chans att rädda den??? jag vet inget om tandlossning egentligen på både gott å ont:( Jag påminss dock om att han faktiskt snart blir 11 år och paniken stiger i mig för varje sekund av tiden tillsammans med Joey som jag har för jag vet att med varje sekund minskar även tiden med honom!!! känner att jag kan flippa ur på grund av detta:(

Här hemma har det inte blivit mycket gjort i helgen...har ingen större lust:(
Gjorde i ordning en del i fredags kväll efter jobbet..men nu ...jag orkar verkligen inte...har inte lust att gå å jobba i morgon heller:(
Å så är jag rädd för operationen...tänk om den förändrar mitt liv till det sämre istället:S??? Ska jag sita i det??? Men det är inte bra nu heller:(

*SUCK*

kusin Malin var hemma i helgen å hon, Sara o Majja var här idag å kolla läget hos mig efter att vi fikat hos mamma å pappa...

hursomhelst om jag inte lackar ur helt den dag Joey sonar för gott och tar livet av mig trots allt så vet jag med starkare och starkare säkerhet hur jag vill att mitt liv ska se ut i framtiden...det känns HELT RÄTT!!!

nu ska jag snart kolla på Top Model...missa förra veckan:( men de e la egentligen inge å missa...eller?...:S






Kommentarer
marie

tänk dig riktigt för med operationen

2009-09-20 - 22:30:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0