MIN KISSE ÄR DÖV:(

   2009-09-10 - 18:07:45








I dag har dom som nu har min lilla kisse upptäckt att hon/han är DÖV:(
Antagligen därför mamman övergav den ....skönt med en förklaring som inte var värre än så, men samtidigt förstår jag gnyendet och skriken från den lilla älsklingen. Först att ligga både blind och döv ute i kylan och nästan DÖ...sen komma till oss och man plockar med den och fixar, lyfter å matar...klart den måste tycka allt är jätteotäckt ...tänk dig själv att varken höra eller se och vara relativt ny i världen dessutom:(

Min lilla lilla älskade kissemiss:( inte konstigt den tyckte det var otäckt i buren med trots varmvattenflaska och mysiga handdukar...den behövde nÅGON...den behövde MIG!!! Därför somnade den så gott när den låg på mig eller bredvid mig i min arhåla i sängen!
Jag har hemst ångest...men den har det ju bra...dom ska ta den till veterinär och gå igenom den odentligt...det känns jättetryggt och jag komer åka och hälsa på den lilla skrutten=)

Jag har varit på terapi...vi pratade om min terapi eftersom jag känner att jag har en del problem med den ...och kanske kan jag behöva en annan slags terapi, vi vet inte...vilket är bäst egentligen? Hur kan man veta???

äääh...FAN:(

Har varit i stan även med jobbet, fick åka till Menigo å hämta grillkorv i morse...de ska han i alla fall få ersätta mig för mannen...fast det var ju skönt att komma ut lite å göra någe annat=)
Har varit hos Anna-Karin och plockat och färgat ögonbrynen...hon var jätteduktig på det=) suverän faktiskt=)

Nu ska jag måla igen...är så trött på det att jag kan tjuta:(  *uääääääh*

Förresten har jag en hemlighet...ska operera mig...säger inte vad...inte ännu...förhoppningsvis redan innan jul...nej inte tuttarna...det behövs inte;)
jaa ni får se sen säger ja ju...tysta nu:P

Puss






Kommentarer
Marille

jag vet!! jag vet!! hihihihi

2009-09-11 - 09:38:13
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0