EN DAG SOM ALLA ANDRA DAGAR!

   2009-09-01 - 08:17:20
Godmorgon allihopa....
I gå hade vi inventering på jobbet...chefen var där  hela dagen fast han var ledig.
Sprang runt en liten snärta antagligen från Statoil, har ingen aning för hon presenterade sig inte för nån av oss lågklassmänniskor i personalen...!!!
Jag fick stå i kassan hela dagen...fick ingen rast på hela dagen heller...så man var ju lite småhungrig när dagen var slut!
Jag fick inte vara med att inventera...bara stå i kassa som sagt...visst det gör mig ingenting, men man kan ju erbjuda det i alla fall ...men det är klart jag klarar väl inte av det ...känns i alla fall konstigt att alla andra i personalen skulle vara med på inventeringen men inte jag!!!
Men jag är van van van van van ....jag tänker sluta snarast på detta jävla jobb...nu har jag fått nog...men det finns ju inga andra:(
Jag vill just nu ha ett jobb där jag har mitt eget rum, eget skrivbord, egen fotoram, egen kaffekopp...(fast ja dricker inte kaffe, men ändå) eget liv lixom....kunna få ansvara över mina arbetsuppgifter på egen hand...ja e inte dum i huvet lixom...jag har för helvete jobbat som väktare...säger inte det någe alls eller:S

Nä ja e less...ja vill dra härifrån...helst sitta på ett svampigt solkigt kontor i Bangkok;)


bangkok airport office:)








Kommentarer
Candy

Jag tycker det låter vettigt, tycker inte du ska jobba kvar där med en sån invaliderande chef :( men som sagt, det är juh inte det lättaste att hitta ett nytt jobb, men det känns nästan som att vad som helst skulle va bättre än detta.

Ses imorgon gullestumpan<3 :D

2009-09-01 - 17:01:44
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/
Nattjobbare

Skriver det här också ifall du inte läser gamla kommentarer :):



Säger det igen. Du måste ta dig ifrån jobbet. Varje gång du kravlat dig upp över ytan och känner dig lite bättre så kommer det några sparkar ifrån psykopaten och du är nere igen...

Man ska inte ha det så där. Man får inte bete sig så mot anställda... Du måste ju gå som på nålar varje gång han är på jobbet? Hoppas du någon gång kommer åt honom och han får veta vad han gör med ditt liv... Kämpa på



2009-09-02 - 03:39:37
Hanna (gorgina)

Låter ju helt sjukt. Stackare som har en sådan chef.

Men som du säger är inte det lättaste att hitta nytt jobb. Att trivas på jobbet gör otroligt mycket. Hoppas du kan hitta något nytt snart

2009-09-02 - 16:28:12
URL: http://gorgina75.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0