DET ÄR ÖVER NU

   2009-09-29 - 19:52:58
...jobbig dag...
Har givetvis åkt på hörselgångsinflammation igen...och när ja e på ÖNH å fick ja världens blodtrycksfall...dom fick kasta mig upp å ner...en liten syster baddade mitt ansikte medan läkaren hade mina ben i sitt knä och kollade pulsen...har aldrig varit med om det förut...ganska sjukt faktiskt...och vad kom det ifrån???
gick upp till min terapeut efter det och fick krishantering ...!!!
Och som grädde på moset så var jag svintrött på vägen hem...och vad händer...jo en sak till som aldrig tidigare skett...ja somna när jag körde...:O Bara några sekunder men ändå tillräckligt för at man ska börja undra:S


I dag fick ja en skön kommentar av "killen" att ja hade sårat hans barn genom att sriva en ganska ful grej om dom i frustration att han inte fattar någonting....den var givetvis riktad mot honom och inte barnen!!!
Då sa jag att jaa du vet nog själv att du har saker för dig som är betydligt värre och farligare för hans barn än de kommentarerna.
dricka alkohol tex...då fick jag tillbaka men du då----du då----du då---preciiis som han alltid svarar då ja säger någonting alls...ja ba aaa vad då jag då?  ja du å din a piller då skadar inte de dina barn??? öööhhhhhh....ja visste inte ens ja hade barn...trots att ja idogt letat i både garderober, på balkongen, i bokhyllorna, under badkaret och i förrdet så har jag faktiskt inte hittat några barn här och dessutom går jag på FÖR MIG FÖRESKRIVNA MEDICINER!!!!
men jag undrar om jag missat nåt vesentligt????? har jag barn????:S FYYYYYY FAAAAAAAAN de vill ja inte ha!!!

Just nyss så hade hans morsa han e snart 39 år) snackat in på min mobil att jag inte ska ringa messa honom på nätterna...jag ringde honom ca 23 i går, vi har alltid ringt och messat varandra dygnet runt om en av oss haft tråkigt, jobbat, inte kunnat sova ja vad som helst...även sen hans son flyttade in...OCH PLÖTSLIGT är det ett PROBLEM???? Som jag får veta av hans morsa...:S
Jag har nu raderat honom på facebook, och alla andra ställen...för nu måste jag skydda mig själv...det är så mycket skitsnack...precis som folk varnat mig för tidigare att det skulle bli i deras familj om det tog slut mellan oss.
jag har mått så jävla bra, han har ändå hjälpt till att lyfta mig när jag mådde som sämst i mitt liv...och jag är glad och tacksam för det...men nu sänker han mig...dessutom medvetet!!!
Det är över nu !!!
jag frågade om han ville ringa och säga farväl och vi kunde ta ett avsked av varandra ordentligt...men det enda jag fick var ett mess med "BYE" När den här dagen tar slut gör även det vi haft tillsammans det! :(
Jag är ledsen, jag är förtvivlad....vem fan skulle inte vara det????
frågade hans ex i går hur hans familj reagerade mot henne då hon stack från honom...det var ungefär samma sak då...var bara det jag ville veta! Har inte snackat skit om honom..jag vet hur infekterat det ä där i alla fall!!!

Det finns så mycket jag inte nämner i denna blogg för att skydda killen....men de som vet förfäras!!!
Det är så jävla tragiskt:(

På jobbet var jag trött...gäspade TVÅ ggr då chefen hade kommit och det var INTE EN KUND i butiken...då fick jag veta att man inte får gäspa där!!!
jahapp ok...nästa gång tänker ja säga...kommer om en kvart ska bara hem å gäspa...!!!!




FARVÄL IDDE...vi har faktiskt haft jävligt fina stunder också







TACK!!!







Kommentarer
Anonym

Barn går alltid i första hand,förstår inte hur du tänker.nra att det som är skrivet här går att spara

ock visa idons familj dom blir tydligen klassade tokiga dom också är ju straffbart att skriva sånt här som du gjort

2009-09-29 - 23:03:29
Nattjobbare

Som tur är förstår jag inte mycket av kommentaren som finns här...

En till som inte lästa och förstår vad du menar. Men det gör vi andra som vet hur du har och haft det. Du är så grymt stark.. Jag som lever helt utanför denna "värld" med dessa sjukdomar och strul med relationer och jobb är så djävla impad över hur stark du är som bara gnuggar vidare...

2009-09-29 - 23:19:41
ninemile

jag vet vem du är ...du kan lika gärna skriva ned kommmentarer med ditt namn. Och hans familj VET redan vad jag anser...så inga problem...sen som sagt tå vet man inte HELA SANNINGEN så ska man nog inte lägga näsan i blöt så himla mycket....jag kan visa upp helt sjuka saker jag fått från familjen så det är lixom ömsesidigt!!!

MAN BÖR HÅLLA SIG TILL SANN FAKTA!!!!

2009-09-30 - 07:14:24
URL: http://ninemile.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0