BLOMMOR BESTÄLLDA

   2009-09-23 - 09:43:37
Har precis beställt lite väggdekorationer från Bluebox, de kostade nästan 6000 med frakten, men det är dom säkert värda...ska ha dom mot det limegröna i hallen och de ska klättra upp i taket:)
Söta va???





I går var joey på Valla med sin lösa tand, han fick mot inflammation, infektion ooh smätillaaetabltternaluktar skit och smakar uppenbarligen ännu värre...stackars lilla älskling...han spottar å fräser som bara den:(
Men han är DUKTIG!!!

Jag jobbade kväll med Janne, det gick väl bra=) FinaLina e sjuk så jag ska jobba kväll i dag med, men eftersom jag ska på anseiktbehandling a´la lyx med guldmask å grejer så kan jag inte börja förrän typ 19.00. men det var ok för Roger, i vanliga fall jobbar jag ju bara 3 timmar på onsdagar så...!!!
Har ju terapi klockan 13.00 så Jossan ska vaa på dagis :)
i går kväll kom mamma förbi och hämtade massa rostbiff som Pata på jobbet hade lagt undan till Joey...så hon tog hem det till honom eftersoom han var hos dom då och han tyckte det var jättemums=)


Nu ska jag vila lite sen bada...sen åka till terapin=)
Pusstackhej//





Kommentarer
Avelina

Mmmm gillar blommorna! Läckert!



Duktig han e Joey... pussa o krama han från mig!

2009-09-23 - 12:53:00
URL: http://lalathebean.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0