ÄR STUDENTERNA MILJONÄRER??

   2009-09-09 - 11:43:09
Började i går att måla väggarna i hallen så smått...det blir skitfint=) är nöjd ännu så länge=)

Jag vet inte om jag fått hjärnsläpp...men vem e du nattjobbaren som lägger in kommentarer i min blogg?
Du verkar omtänksam =)
I dag har jag jobbat 3 timmar...ska på dbt terapi klockan 13 i stan. Så jag hamnade en liten sväng här framför datorn. Var ju tvungen att skörda lite på Farmville;)

Det ser ut som kriget här, men det blir bra när det är klart...absolut=)

Kissen har gått upp i vikt=) Varis hade hittat en tredje kattunge som hade lämnats i en gammal bil han har och den hade dött:(
naturen är för jävlig!!!

jag vill ju utbilda mig till djursjukvårdare...men det verkar som om man inte kan det om man inte är miljonär??!!
Jag måste alltså gå å ha praktik inom djur för att kunna söka och om jag har praktik någonstanns får jag NOLL inkomst under det halvåret...YEEAAAAYYY!!! Men hur gör folk då??? Ja fattar inte hur dom an göra nåt så prestigefyllt och svårt att kunna göra som att pluga:O????
Är alla studenter egentligen stenrika men låtsas som om dom e fattiga å lever på nudlar???

HELVETE!!!

Chefen fortsätter sin alldagliga skit å nu har vi återigen fått bannor an A-M at den diffar i kassan nästan varje dag..men vi FATTAR inte...vad ska VI göra????? vi kan inte trolla...vi gör ju så gott vi kan ju:(
Och hur kan det tex vara minus 600 en dag och sen plötsligt 500 plus dagen efter...de e ju ingenting som stämmer jue....:( Och så får vi skiten för det:(
Det finns inget logiskt i det heller...tex att någon skulle vara kass på att räkna eller så ...för det kan vara ett pass som jag jobbat med Lina likaväl som om chefen jobbat ensam med janne eller så...klart som an vi känner oss skyldiga när det inte stämmer ...men Roger då tex??????
Det är ju inte så stor koll på hur han plockar med kassan ibland faktiskt!

Nä nu ska jag klä på mig...svarta bralor och ny tröja som jag köpte i helgen med systeryster=)

Puss å kram alla

Kommentarer
Nattjobbare

Jag är omtänksam av mig :)

Söker runt på bloggar från finspång ibland på nätterna och fastnade för din. Tycker du är grym i ditt kämpande...



Är statoilkund men inte där så jätte frekvent. Är ingen intressant person själv ;). Du har inte fått hjäsnsläpp för du vet inte vem jag är :)

2009-09-09 - 22:41:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0