LUGN LUGN LUGN

   2009-10-02 - 06:51:54




Jag är otroligt lugn....det finns sorg över mitt X men jag har ju vetat länge att det inte fungerar längre....
...men nu är det över!:(

Ska tll öra näsa hals...med mina öron i dag igen och sen får vi se om jag jobbbar eller lyder åden att lägga in mig....men jag är dödligt rädd att jag inte ska få min operation eftersom man måste vara psykiskt stabil för att få den...och jag ska dit på onsdag för sjutton:( miss Li ska följa med mig till Danderyd och det känns jättebra=)


Är stabil...har gjort mig av med mobilen och det är underbart att inte kunna bli nådd av någon...vill folk ha tag i mig akut så går det ju trots allt, det gick ju på 80-talet så varför inte nu?=)

Jag bär ett halsband på mig som lyder "never look back" i form av ett hjärta, och det har blivit ett motto för mig just nu...för jag vill för det första inte se tillbaka och se honom förstöra sitt liv...vilkket han faktiskt gör:( Är rädd om honom...även  om jag inte vill ha honom så är det klar jag bryr mig om honom!!!



Kommentarer
Kusin Malin

Aha, så det var därför du inte svarade på mitt sms...

2009-10-02 - 13:19:42
Marie

hur ska man få tag på dig nu menar du?

ska jag börja skicka brev?

du svarar inte på mobilen lr på hemtelefon!

du lär ju fatta att man blir orolig och sen måste läsa på din blogg av alla ställen för att få reda på att du inte har mobilen =(

2009-10-02 - 15:38:24
URL: http://marilles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0